“Heel goed resteraunt”

6 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening!

Goede menukaart!

Goede prijzen!

Dus totaal beeld , een must, om daar te vertoeven.

27 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier op 2e avond van ons verblijf heerlijk gegeten. De amuse van het huis liet al blijken wat men hier in huis had en we werden niet teleurgesteld. Zowel de Kobe beefburger als het gerecht van varkensvlees en groenten waren erg lekker. De afsluitende tiramisu maakte het geheel meer dan compleet. Bediening was attent en vriendelijk.

Veel restaurants in Nerja, maar deze is zeker een aanrader.

30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Supervriendelijke bediening, super porties en goede afwerking! Ik vlees, vrouwtje vis! Niets op aan te merken! Just do it!

8 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een super restaurant.
Vriendelijke bediening, heerlijke voorgerechten welke je kan delen. Mooi opgemaakte borden.
Hoofdgerechten waren top. 1 klein minpuntje was het vlees welke welldone was ipv medium. Gezellig straatje. Binnen zit je met iets meer privacy.
We komen hier zeker terug.

15 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Komen hier altijd als we in nerja zijn. Heerlijk eten voor een schappelijke prijs. Maakt eigenlijk niet uit wat je eet alles is goed. Ps ook beste sangria in de omgeving

Reizigers die La Braseria de Pacomari bekeken, bekeken ook

Nerja, Costa del Sol

In La Braseria de Pacomari geweest? Deel je ervaringen!