“Perfect”

Geclassificeerd als nr. 24 van 444 Restaurants in Nerja
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken, Speciale gelegenheden
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren precies om 13:00 uur in het restaurant. Waren nog druk bezig om de tafels te dekken.
Wij hebben op het terras van een zeker goede lunch genoten.
Prijs/ kwaliteit is goed. Hollandse prijzen behalve voor de wijn.
Bediening zeer goed. Kregen samen een extra dessert vanwege de verjaardag van mijn vrouw. De bediening heeft zelfs gezongen.
Een absolute aanbeveler.

16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een zeer mooi restaurant dus de verwachtingen waren hooggespannen.
We hebben het degustatiemenu genomen.
De (2) hapjes waren zeer lekker en de (2) voorgerechten subliem.
Alleen moesten we vragen om een beetje langer te wachten, want alles werd vlak achter elkaar geserveerd en voor de prijs die je hier betaalt, wil je wel een avond tafelen.
Bij beide hoofdgerechten vonden wij de smaken niet echt helemaal goed zitten.
De vis was erg lekker, maar de artisjokpuree veel te zuur. Bij de eend kwam ook een puree die net iets te wrang van smaak was. Ook waren de porties van de hoofdgerechten aan de kleine kant.
Het dessert was weer wel erg lekker.
De avond dat wij er waren had men een aantal grote tafels aangenomen en dat heeft natuurlijk zijn invloed op de sfeer. Intiem tafelen was het hierdoor niet.

15 april 2018 beoordeeld

Wij zijn drie keer geweest in ons kort verblijf in Nerja, want het was gewoon superlekker, en de kwaliteit van gerechten was hoog en ze zagen er orgineel uit. Prijs / kwaliteit zit dit heel goed en het eten is verfijnder dan wat je vind in de rest van de buurt. Een aanrader. Het hapje met de mossel en de paarse aardappel zal ik niet snel vergeten. Het hoofdgerecht met lam en het gerecht met de ossenstaart was ook super. Doe zo verder zou ik zeggen!

4 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker, verfijnd, zeer goede kwaliteit vlees, nette vriendelijke bediening. Kortom een feestje om hier te dineren. P.s Hollandse dame bedankt voor de uitleg over de dessert die zwangerproof waren :-)

19 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben we hier ongelooflijk lekker gegeten! Alle gerechten zagen er prachtig uit, ze waren hemels lekker, de bediening was superaardig!
Prijs was hoger dan gemiddeld, maar minder dan verwacht op basis van het fantastische eten en bijbehorende drankjes.
Aanrader!

Reizigers die Oliva bekeken, bekeken ook

Nerja, Costa del Sol

In Oliva geweest? Deel je ervaringen!