“Prima eten en aardig personeel”
Beoordeling van Vitaliano da Cristina

Vitaliano da Cristina
Geclassificeerd als nr. 48 van 438 Restaurants in Nerja
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
20 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond daar gegeten. De uiensoep was niet bijzonder. De tomatensoep wel. Erg lekker en een aanrader. Hoofdgerechten waren ook super. Prima zalm en prima vlees gerecht. Zeker de moeite waard om heen te gaan. Ook de mensen die daar werken allemaal top. Aardig gastvrij en dat ze goed beoordeeld worden zie je ook. Mensen staan bij de ingang van het terras te wachtem tot er een tafel vrij is. Ook de pastas zijn daar prima! Aanrader hoor. Locatie ook prima.

16 september 2017 beoordeeld

Afgelopen week hier heerlijk pizza gegeten aan de vestiging bij de zee. Vriendelijke mensen en de prijs was prima. We gaan zeker nog een keertje ter afsluiting van de vakantie.

15 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Al vele jaren eten we bij Cristina, eerst op het plein naast het strand, maar nu hebben we onze weg gevonden naar hun tweede restaurant in de binnenstad. Dit vinden wij een iets rustigere ligging en we vinden het hier precies ook lekkerder. Supervriendelijke bediening, altijd kijken we er naar uit om terug te gaan.

28 juni 2017 beoordeeld

Ik begrijp de vorige beoordelingen echt niet! Waarom 2 soorten pasta? Als je homemade pasta heb wil geen toch niet ook supermarktpasta verkopen! En een brucheta is bij hun is een stukje pizzadeeg met tomaat! De gefileerde dorade zat vol graad! Wat een vreselijk arrogant personeel! We hadden veel verwacht van deze avond, maar viel heel erg tegen!

19 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een tof restaurantje op een gezellig plein met een uitgebreide kaart. Het eten was lekker en de bediening was vlot.

Reizigers die Vitaliano da Cristina bekeken, bekeken ook

Nerja, Costa del Sol

In Vitaliano da Cristina geweest? Deel je ervaringen!