“Uitstekend appartement op loopafstand van het ...”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van R838 - Capistrano Playa 213

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

Sunshine4 ...
1 beoordeling
“Uitstekend appartement op loopafstand van het strand”
Beoordeeld op 3 juni 2019 voor een verblijf in mei 2019

De locatie is perfect. Op het complex is een mooi zwembad met een rustige ligweide. Het strand met alle faciliteiten is wandelend te bereiken via een tropische tuin. Supermarkt op 5 min. Het appartement is eenvoudig maar netjes met een prachtige nieuwe badkamer. Voor een vakantie met 2 personen een perfect appartement. Het contact met de Property Manager Ian is vriendelijk,snel en correct. We komen zeker terug!

Datum van verblijf: mei 2019
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
4 jun 2019
Uitstekend! Ik ben heel blij dat je hebt genoten van Capistrano Playa. BR Ian
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren