“Verrassende locatie”

Keukens: Internationaal
Geschikt voor: Romantisch, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
16 augustus 2017 beoordeeld

Heerlijk gegeten op het dakterras, prachtige locatie midden in Nerja. Topbediening. Jammer dat de 2e keer alles gereserveerd was, absoluut doen.

27 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aan het einde van de week hier gegeten. Verademing! 2-3 euro per gerecht duurder dan bv restaurant aan de overkant maar veel aangenamer. Ongedwongen vriendelijke sfeer. Het is best druk. Veel Engelsen. Kom hier terug. Moest wel zelf een keer de ober roepen.

15 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten en hele vriendelijke bediening...leuk ingericht echt een aanrader om te gaan eten vooral de specials van de dag

11 november 2016 beoordeeld

Het was al erg druk en het dakterras was vol. In het restaurant was het mooi ingericht met voldoende ruimte tussen de tafeltjes. De menukaart was groot en er stonden prachtige gerechten op. Ons werd hun special 11 aangeboden, wat een hamburger was. Mooi opgediend, was voortreffelijk. Koffie - Soberano en wat cocktails. Knap eenvoudig maar heerlijk.

8 oktober 2016 beoordeeld

We hebben hier op het dakterras gegeten. Het geheel doet wat rommelig maar wel gezellig aan. Vooraf hadden we bruschetta die erg lekker was met verse pesto en een chutney en brood/aioli, ook prima. Hierna voor de tafelgenoot een goede thaise curry met rijst op een prachtig opgemaakt bord en voor mij zwaardvis met gegrilde groenten en gebakken aardappelen, opgestapeld in een wat overcreatieve toren. De vis was goed qua garing, maar gebakken in sojasaus met een veel te dikke laag peperkorrels. De smaak van de vis viel hierdoor weg, wat zonde was. Vreemd genoeg was het bord verder opgemaakt met balsamico en verse pesto. De smaak van soja en balsamico vond ik botsen. De aardappeltjes waren wat week geworden maar smaakten op zich prima. De gegrilde groenten was een schep uit een potje maar dan warm gemaakt. Met de bediening was niets mis, heel vriendelijk.
Voor de toeristenplek die het is, hebben wij er okee gegeten.

Reizigers die Scarletta's bekeken, bekeken ook

In Scarletta's geweest? Deel je ervaringen!