“Lekker lunchen”
Beoordeling van Tapas Plaza

Tapas Plaza
Geclassificeerd als nr. 78 van 451 Restaurants in Nerja
Geschikt voor: Romantisch, Gezinnen met kinderen, Speciale gelegenheden
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
4 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurantje van Nederlandse eigenaresse aan de promenade bij Burriana strand. Prima geluncht. Hadden satéstokjes met brood en een goede burger. Ook Hollandse specialiteiten en tapas natuurlijk.

28 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Top locatie aan Buriana Beach. Alleen buiten eten op het terras.
Prima rendang, lekker geroosterde babi pangang, goede kruiden en geen vette sauzen. Verse producten, smaakvol.
Succes Johan en Jeanet, van ons krijg je 5 sterren !

26 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten.
Wereldse tapas schotel genomen voor onszelf en de kinderen hun vertrouwde kostje.
De tapas schotel was heerlijk met een assortiment aan verschillende hapjes.
Saté, babi ketjap, caprese, olijven en nog wat lekkers meer.
Voldoende voor 2 personen als lunch.
De kinderen waren ook zeer content met hun menu en de keuzes die ze daarbij mochten maken.

11 september 2015 beoordeeld

We hebben hier heerlijk gegeten, de tapas voor 2 personen was lekker en niet duur, er zat lekkere babi ketjap bij. We hadden er niet genoeg aan dus bestelde we nog patat met alioli en garnalen pil pil. Bij de garnalen pil pil zat heel veel knoflook ze had dit ook gezegd en dat het heerlijk zou zijn nou ze had gelijk om je vingers bij af te likken zo lekker.

2 oktober 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier met de lunch een lekkere Griekse salade en een gemixte tapas gegeten (met een Aziatisch tintje). Veel keuze in broodjes, salades en Aziatische gerechten. Alles wordt vers gemaakt. Leuk terras aan de zee. Midden in de drukte even rustig gezeten. Leuke gastvrouw.

Reizigers die Tapas Plaza bekeken, bekeken ook

In Tapas Plaza geweest? Deel je ervaringen!