TripAdvisor

di 22-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 15 van 488 Restaurants in Nerja
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch eten, je ziet niet aan de buitenkant dat er binnen ook een mooi koel terras is. Een aanrader, lamb curry gegeten met garlic nan.

Datum van bezoek: september 2019

29 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Elk jaar dat we in Nerja zijn bezoeken we meerdere malen MUM! De uiterst vriendelijk obers moet je je laten helpen door de heerlijke gerechten door wat jij lekker vind. De Peshawari naan is hier heerlijk alsook de spinazierijst of cocosrijst! Tot binnenkort!

Datum van bezoek: juli 2019
18 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met gezin van 2 volwassen kinderen hier 4 verschillende gerechten gegeten. Heerlijk. 2 flessen rosé. We waren totaal 125 euro kwijt. Wf vroegen aan het mannelijk personeelslid of hij iets van de kaart kon aanbevelen, maar dat advies moeten wf nog krijgen. Hij wilde dat wf allerlei bijgerechten bestelden. Uiteindelijk veel te veel eten op tafel wat wf niet op konden zeer onvriendelijk. Het vrouwelijke personeelslid was erg aardig maar zij werd helaas ook door deze man afgesnauwd. Naar om te zien.

Datum van bezoek: juli 2019
19 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben wij lekker gegeten zeg!
Heerlijke gerechten, verwarmde borden, vriendelijke mensen en leuke lokatie.

Datum van bezoek: juni 2019
9 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke gastvrije relaxte service en het eten goddelijk genoten van een heerlijke lamcurry en vegetarische curry met naanbrood
Indiaans eten zoals het hoort te zijn!!!

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Mum bekeken, bekeken ook

Nerja, Costa del Sol

In Mum geweest? Deel je ervaringen!