“Zeker de moeite om even buiten de stad te gaan.”
Beoordeling van Braseria Ibérica

Braseria Ibérica
Geclassificeerd als nr. 70 van 452 Restaurants in Nerja
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
12 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten. Mooie presentatie. Zeer economische prijzen. Eens iets anders dan gewone tapas.

25 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles klopt hier. Bediening, sfeer, gerechten en prijs zijn uitstekend in balans. Geweldig goed gegeten in en zeker een aanrader.

19 november 2016 beoordeeld

Mooie gedekte tafels vriendelijk personeel heerlijk eten lekkere huiswijn maar neem geen carpaccio die valt tegen de rest is uitstekend.

25 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze zaak is erg populair. Je kunt reserveren en dat is aan te raden. Wij hebben het menu van ongeveer €20 gekozen. Daarbij zit een flink glas wijn. En vervolgens een voor en hoofdgerecht. Veel keus en alles zag er lekker uit. Daarna nog een nagerecht met een glas cava. Jammer genoeg gingen wij op onze laatste avond anders waren we zeker nog een keer gegaan. Echt een aanrader.

13 juli 2013 beoordeeld

Wij hebben gisteravond in dit restaurant gegeten. In één woord: heerlijk. Wij hadden het 'special' menu, bestaande uit twee tapas-gerechten met brood, een glas wijn, een dessert en tot slot een glas cava voor nog geen 16 euro. De tapas zien er fantastisch uit en zijn werkelijk bijzonder goed. De bediening is attent en vriendelijk, en beslist niet opdringerig. We zaten buiten op een gezellig terras met fraai gedekte tafels, die niet allemaal bezet waren. Jammer, dit restaurant verdient beter. Wij komen zeker terug!

• Sfeer

Reizigers die Braseria Ibérica bekeken, bekeken ook

In Braseria Ibérica geweest? Deel je ervaringen!