“Fantastisch ”
Beoordeling van La Bottega

La Bottega
Geclassificeerd als nr. 3 van 489 Restaurants in Nerja
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk gegeten. Alles was even smaakvol. Super aardig personeel. We bestelden een fles (rosé) pinot grigio. Omdat deze zo licht van kleur is hadden we in eerste instantie niet door dat er een fles witte wijn was open gemaakt. Zoals het een goed gastheer betaamd werd er alsnog een rosé opengemaakt. Tot slot krijg je een limoncello. En dat allemaal voor een goede prijs. Zeker een bezoekje waard. Wel even reserveren!!!

Datum van bezoek: september 2019

4 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij wilden de nr. 1 van TripAdvisor wel eens testen. En ja wij snappen dat La Bottega op nummer 1 staat. Zeer vriendelijke bediening, heerlijke amuse en fantastisch eten. De chocolade fondante was alsof een engeltje .....

Datum van bezoek: augustus 2019
13 juli 2019 beoordeeld

We wilden hier graag gaan eten op basis van de beoordelingen die we gelezen hadden. Helaas, zonder reservering is dat bijna niet mogelijk. Geen enkel probleem, dan reserveren we gewoon voor een andere dag. Het begon in ieder geval al erg goed met een heel gezellige bediening. Het was buiten wat winderig dus we wilden liever binnen zitten. Er werden gewoon wat tafeltjes omgezet om zoveel mogelijk aan de wensen van de gasten te voldoen. Perfect.
Maar dan het eten. Dat was niet minder. We hebben hier heerlijk gegeten en zouden bij een volgend bezoek aan Nerja zeker terugkomen. Een aanrader.

Datum van bezoek: juni 2019
9 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker eten, fijne sfeer, goede bediening. Wel reserveren! Echt een aanrader voor een heerlijke avond uit.

Datum van bezoek: juli 2019
4 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je hier wil eten kan je best op voorhand reserveren, het is een vrije kleine zaak. Het eten was lekker (grote porties voorgerechten), bediening was zeer goed.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die La Bottega bekeken, bekeken ook

Nerja, Costa del Sol

In La Bottega geweest? Deel je ervaringen!