Gratis annuleren tot 26/07
  • Zwembad
Bajamar(Nerja)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 93 per nacht.

Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 230 per nacht.

Hotel Los Arcos(Nerja)
Gratis annuleren tot 26/07
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 171 per nacht.

7 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Om onze 2 weken rond reis door Andalusië rustig af te ronden zijn we hier 2 nachten geweest en wat hebben we een spijt.
Spijt dat we hier niet langer hebben geboekt.
Een betere afronding van ons rondreis hadden we niet kunnen hebben.
Een locatie boven op de berg en ja het is even uitdaging om boven te komen maar als je er eenmaal bent wil je niets anders meer.
Een geweldig uitzicht over Nerja met een super luxe ontbijt op het terras, terwijl de zon op komt boven de zee.
De rust en sfeer is zo fijn.
Ricky en Frank zijn erg gastvrij en je voelt gelijk thuis.
De kamer is super netjes en verzorgd.
Het zwembad ligt tussen de mangobomen en de geur die dan voorbij komt met dat geweldig uitzicht dan wil je toch niet meer naar huis!
En tja.... die berg.... het went om het te rijden en bij de 2e keer weet je niet beter meer.
Wij komen zeker terug!

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Frank V, Eigenaar van La Casa del Burro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 november 2017

Bedankt voor jullie reactie! jullie zijn zeker weer welkom en dan is de weg nog makkelijker ;-)

28 september 2017 beoordeeld

Alles wat er over geschreven wordt in voorgaande recensies, klopt. Prachtig uitzicht, warm onthaal, mooie kamers en ontbijt zeer goed. Ik was achterdochtig omdat alle recensies zo positief waren, onterecht, alle omschrijvingen kloppen. Ik wil nog extra de eigenaars in de verf zetten, warme mensen, onzichtbaar en toch aanwezig, geven een oprecht welkom gevoel. En wat de weg er naartoe betreft, inderdaad avontuurlijk, maar daarom gaan we toch op vakantie, om iets mee te maken dat je nadien fier aan familie en vrienden kan navertellen!

Kamertip: Slaapkamer met bubbelbad
  • Verbleef: september 2017, reisde met familie

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Fijn dat jullie genoten hebben van onze B&B!
groetjes
Frank en Ricky

25 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Er is 1 nadeel aan deze B&B en dat is de toegangsweg.
Ruim 1 kilometer lang, smal en steil.
Hierna kom je aan bij de poort naar Casa del Burro.
Wij waren er in september en de velden waren paars gekleurd van de mango's.
Je stapt de rust in, erg vriendelijke eigenaren die je gelijk thuis voelen.
Prachtige kamer gelegen in een binnenplaats. En dan de terrassen, waar wil je zitten? Overal is er plek.
Nog niet gesproken over het uitzicht. Fenomenaal, in de ochtend bij het ontbijt een magistraal overzicht over de baai van Nerja. Idem de avond als heel Nerja verlicht is.
Een ontbijt om naar terug te verlangen.
En ja de weg? Die vergeet je dan

Verbleef: september 2017, reisde met een partner

Bedankt voor jullie reactie! fijn dat jullie genoten hebben en de weg getrotseerd!

25 juli 2017 beoordeeld

Op een berg met een fantastisch uitzicht over Nerja ligt La Casa del Burro, een van de beste B&B's waar ik ooit geweest ben. De rit ernaartoe is een beetje een uitdaging, maar als je eenmaal aangekomen bent en hartelijk wordt ontvangen door Frank en Ricki is het genieten geblazen.
Perfecte service, een onovertroffen ontbijt, heerlijk groot zwembad, vrij gebruik van de keuken en koelkast, kortom: een toppertje!! Wij hopen hier ooit nog eens terug te mogen komen.

Verbleef: juli 2017

Hoi Ria, de aankomstroute werd jullie niet makkelijk gemaakt met de alternatieve route door de bergen ivm de verniewing van de weg. Toch fijn dat jullie genoten hebben.

18 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Casa del Burro is echt een top B&B. Uitbaters Frank en Ricki zorgen voor een zeer aangename sfeer en een ontbijt waar je uren mee kan doorkomen. De tocht ernaar toe geeft het wat extra pit, maar je zal blij zijn wanneer je er bent. Het zwembad, het uitzicht, de kamers, de pooltafel, ... alles maakt dat je spijt hebt wanneer je moet doorreizen. Echt TOP.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie

Het heeft eventjes geduurd maar daar is dan onze reactie op jullie mooie review. Bedankt! fijn dat jullie zo genoten hebben en de alternatieve route getrotseerd hebben! groeten aan de kids!
Frank en Ricky