“Ga gewoon op bezoek”

Geclassificeerd als nr. 30 van 445 Restaurants in Nerja
Geschikt voor: Lokale keuken, Grote groepen, Romantisch, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Reserveringen
5 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ongelofelijk dat dit nog bestaat
Heerlijk eten super verzorgd voor een schappelijke prijs
Aardig personeel komen zeker terug

13 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier afgelopen week gegeten. 3 gangen voor 17,50€. Heel veel keus qua menu en alles wat we kregen was buitengewoon lekker en goed. Na een week in Nerja is dit ons favoriete restaurantje. Ondanks dat je qua ambiance niet heel leuk zit. Aardige en goede bediening maakt dat helemaal goed.

9 december 2015 beoordeeld

Prima eten maar niets bijzonders, menukaart niet veel anders dan de zaken er omheen en qua prijs ook niet afwijkend, maar wel zeer aangename bediening

28 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima prijs-kwaliteit verhouding. Hardwerkend personeel die je, ondanks de drukte (21:00), snel hielp! Keuze uit zowel Spaanse visgerechten als Britse Fish-and-Chips! En niet te zuinig met de wijn! ☺️

20 januari 2015 beoordeeld

Prima restaurant. Vriendelijke bediening. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Heerlijke avocado en lekkere kabeljauw. Volgende keer gaan we ook voor de desserts.

• Sfeer

Reizigers die J.J.'s Cafe del Mar bekeken, bekeken ook

In J.J.'s Cafe del Mar geweest? Deel je ervaringen!