“Verrukkelijk”
Beoordeling van Meson Antonio

Meson Antonio
Geclassificeerd als nr. 63 van 487 Restaurants in Nerja
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Grote groepen, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Op advies van een leerverkoper in het centrum bij meson de antonio terecht gekomen. Er was geen woord gelogen aan zijn advies. Binnen een echt authentiek ingericht spaas restaurant. Vriendelijke orignale Spaanse obertjes. Verrukkelijke gerechten. 1e avond zwaardvis en een ossenhaas met pepersaus en de 2e avond allebei zeetong. Een derde of vierde avond komt waarschijnlijk ook. Ben je nerja mag je deze niet overslaan.

Datum van bezoek: september 2019

14 mei 2019 beoordeeld

Gisteren hier op aanbeveling van Spaanse gegeten.
We hadden enorme trek in goed , groot stuk vlees en dat is gelukt.
Een dikke T-bone en een ossehaas. Het garnituur is niet bijzonder , maar dat werd helemaal goed gemaakt door mals sappig vlees! Goed gekruid en precies hoe ik het wilde hebben.
De inrichting is echt Spaans en ongeveer net zo oud als het pand zelf , maar precies de juiste setting , voor het algemene plaatje. Voor vlees moet je hier zijn.

Datum van bezoek: mei 2019
20 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier op onze laatste dag gaan eten op voorspraak van een local. Beide enkel een hoofdgerecht genomen. De varkenshaas en de entrecote met pepersaus. Werkelijkwaar verrukkelijk. Volgend jaar gaan we hier vaker en uitgebreider eten.

Datum van bezoek: december 2018
24 oktober 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten. Wel reserveren, anders loop je kans dat er geen plek is. Lekker buiten op het terras gezeten. Personeel was hier ook erg vriendelijk

Datum van bezoek: oktober 2018
10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super slecht eten, mijn moeder had gambas die duidelijk uit de vriezer kwamen, niet te eten, droog, onpelbaar en toen er werd gevraagd hoe hetveten was en wij dit melden werd er niks aan gedaan. Ga hier nooit meer heen

Datum van bezoek: juni 2017

Reizigers die Meson Antonio bekeken, bekeken ook

In Meson Antonio geweest? Deel je ervaringen!