“Heerlijk eten”

Geclassificeerd als nr. 101 van 1.077 Restaurants in Fuengirola
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
1 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Superlekker gegeten, vooral de chateaubriand is een aanrader. Alleen jammer dat je bord al weggehaald wordt als je nog aan het kauwen bent, dit om de tafels zo vaak mogelijk vol te krijgen. Binnen een uur sta je weer naast je tafel met voor- en hoofdgerecht!

14 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelegen in een leuk straatje, volgepakt met eetgelegenheden. Redelijke prijzen. Gerechten net goed genoeg. Ik had als hoofdgerecht de speenvarkenschouder, deze was lekker krokant van buiten en net gaar genoeg aan de binnenkant. Zeer vlak van smaak. Mijn partner had de iberico varkensfilet, prima van smaak, maar had iets minder gaar gemogen. Weinig aankleding aan de gerechten, een wit bordje met friet ernaast. Al met al prima. Gezien de hoeveelheid restaurants betwijfel ik of hier nog eens heen zou gaan.

TheBeefeater_Grill, Propietario van The Beefeater, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 juni 2017

Sorry het was niet zoals de inrichting van de gerechten. Wij zijn van mening dat de kwaliteit voor zich spreekt.

Wij begrijpen heel goed dat we niet uw stijl restaurant kan zijn.

Wij waarderen uw bezoek zorgvuldig.

26 maart 2017 beoordeeld

We werden verrast door de inrichting en open grill, Wat een mooi restaurant.
We namen de spare-ribs, heerlijk zacht vlees in een lekkere marinade. Voor mijn
Vriendin de wok met kip. Wat heerlijk, een goede smaak sensatie met veel verse groenten.
Voor mij de Caesar salade met stukjes warme kip. Heerlijke dressing en meer dan genoeg salade.
Dit restaurant is een echte aanrader.

TheBeefeater_Grill, Propietario van The Beefeater, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 maart 2017

Thank you very much !! We hopen u binnenkort weer te zien!

6 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlees rechstreeks vers en precies goed bereid van de bbq. Aanrader voor vleeseter!! Zelf de mixgrill meer dan genoeg met heerlijke starter van het huis

TheBeefeater_Grill, Propietario van The Beefeater, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 augustus 2017

Thanks a lot!

18 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten en de dranken zijn prima, niets op asn te merken.
Wel heel ergerlijk is dat bij het presenteren van de rekening de BTW, bovenop de prijzen van de menukaart, in rekening werd gebracht.
Had altijd de indruk dat in Europa publieksprijzen altijd incl. BTW getoond moeten worden, maar kennelijk is dat niet nodig voor dit restaurant.

Reizigers die The Beefeater bekeken, bekeken ook

Fuengirola, Costa del Sol
Fuengirola, Costa del Sol

In The Beefeater geweest? Deel je ervaringen!