“Top!”
Beoordeling van La Casa Rustica

La Casa Rustica
Geclassificeerd als nr. 37 van 1.160 Restaurants in Fuengirola
Keukens: Spaans
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Grote groepen, Romantisch
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
29 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten...fijne gastvrije bediening. Top menutje (ff naar vragen) foto is de Shrimp cocktail. AANRADER!

11 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In het straatje waar het restaurant gelegen is, proberen ze je te overtuigen om bij hen te komen eten, maar wij hadden al vooraf beslist om in La Casa Rustica de echte paella te gaan eten en dit hebben we ons zeker niet beklaagd! Je wordt heel vriendelijk ontvangen, zelfs met een Nederlandstalige menukaart en enkele woordjes Nederlands van de ober :-)
Binnen is het gezellig en vooral aangenaam van temperatuur om te eten, niet te warm (was hoogzomer).
We zijn gestart met enkele lookbroodjes, de kids hebben dan ossenhaas en kippefilet gegeten, ze vonden het super lekker! Wij kozen de mixt paella en hij was gewoonweg zaaaalig! Je krijgt heel veel, we moesten moeite doen om hem op te krijgen en het heeft echt gesmaakt! Een aanrader voor iedereen, groot en klein!!!

30 mei 2018 beoordeeld

Tijdens onze vakantie terecht gekomen in dit restaurant, ik had er al over gelezen en wilde dit zelf zien. De eerste avond konden wij alleen reserveren voor later maar de tweede avond hadden we een tafeltje binnen. Binnen is daar eigenlijk ook buiten en je hebt geen last van de straatzangers als je aan tafel zit. Na twee weken wisten we niet meer wat we zouden eten dus bestelden een schnitzel. Het gerecht was zeer goed en geweldig veel. De medewerkster had diverse groenten en rijst bijgevoegd omdat wij daar om gevraagd hadden. De drankjes zijn groot en goed koel geserveerd. Rest mij nog te vertellen dat het restaurant beschikt over zeer net en schoon sanitair, hetgeen soms ook wel een anders is.

18 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk en gezellig restaurant. Grote diversiteit op de kaart, van Tong tot heerlijke Chateau Briand en een geweldige Spagetti. Super goed gegeten en hele leuke bediening. Lekkere borrel van de zaak als goede afsluiting van n leuke avond.

18 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een enorme regenbui in Fuengirola heeft er voor gezorgd dat we bij La Casa Rustica terecht kwamen. Erg lekker gegeten: tong a la plancha, chateau briand en ook bijzonder lekkere spaghetti!

Leuke, professionele bediening, flesje Faustino V erbij, perfecte avond ondanks de regen.

Reizigers die La Casa Rustica bekeken, bekeken ook

Fuengirola, Costa del Sol

In La Casa Rustica geweest? Deel je ervaringen!