“Gewoon geweldig goed restaurant, met kop en schouders boven de rest.”
Beoordeling van La Casa Rustica

La Casa Rustica
Geclassificeerd als nr. 33 van 1.153 Restaurants in Fuengirola
Keukens: Spaans
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden, Gezinnen met kinderen, Lokale keuken, Zakelijke bijeenkomsten, Grote groepen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld

Tijdens onze vakantie terecht gekomen in dit restaurant, ik had er al over gelezen en wilde dit zelf zien. De eerste avond konden wij alleen reserveren voor later maar de tweede avond hadden we een tafeltje binnen. Binnen is daar eigenlijk ook buiten en je hebt geen last van de straatzangers als je aan tafel zit. Na twee weken wisten we niet meer wat we zouden eten dus bestelden een schnitzel. Het gerecht was zeer goed en geweldig veel. De medewerkster had diverse groenten en rijst bijgevoegd omdat wij daar om gevraagd hadden. De drankjes zijn groot en goed koel geserveerd. Rest mij nog te vertellen dat het restaurant beschikt over zeer net en schoon sanitair, hetgeen soms ook wel een anders is.

18 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk en gezellig restaurant. Grote diversiteit op de kaart, van Tong tot heerlijke Chateau Briand en een geweldige Spagetti. Super goed gegeten en hele leuke bediening. Lekkere borrel van de zaak als goede afsluiting van n leuke avond.

18 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een enorme regenbui in Fuengirola heeft er voor gezorgd dat we bij La Casa Rustica terecht kwamen. Erg lekker gegeten: tong a la plancha, chateau briand en ook bijzonder lekkere spaghetti!

Leuke, professionele bediening, flesje Faustino V erbij, perfecte avond ondanks de regen.

29 oktober 2017 beoordeeld

Ik koos voor de gegrilde zalm, ipv gegrilde zalm kreeg ik gebakken zalm. Werd geserveerd met frieten en enkele gebakken diepvriesgroentjes. Absoluut geen hoogstaande keuken en eveneens niet zo goedkoop... Ik zou hier niet terugkomen, betere restaurants in de buurt.

3 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed en erg gezellig restaurant! Er werkt een hele aardige dame die alles goed in de gaten houdt. Snelle bediening en heerlijk eten. Wij aten gamba's pil pil, entrecote en een cordon bleu. De entrecote was heel groot en heerlijk van smaak. Een echte aanrader.

Reizigers die La Casa Rustica bekeken, bekeken ook

Fuengirola, Costa del Sol

In La Casa Rustica geweest? Deel je ervaringen!