“lunch en diner”

Otelli restaurant
Geclassificeerd als nr. 69 van 1.272 Restaurants in Fuengirola
Keukens: Nederlands, Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Ontbijt, Reserveringen
Beschrijving: Een gezellig restaurant met de eigenaars Mike en Fiona in de keuken en voor de klanten. We mogen ons verheugen in een grote schare regelmatig terugkerende klanten uit heel Europa inclusief Spanje! Een gezellig avondje uit met echt lekker eten. Op vrijdag is er vaak een speciaal thema, met een speciaal menu en soms live muziek. Kijk op onze website voor het laatste nieuws. Dankzij onze internationale gasten hebben we een zeer gevarieerd menu, van meer dan 20 soorten Tapas tot a la carte. Mocht u iets speciaals willen of juist niet mogen hebben, laat ons dat minstens een dag van tevoren weten. We bevinden ons qua klant-waarderingen in de top van de 550+ restaurants in Benalmadena. We hebben 5* via Tripadvisor. Het restaurant ligt centraal en is op loopafstand (350 meter) van het treinstation van Arroyo de la Miel. We zien u graag eens langskomen, in de wetenschap dat u daarna zult terugkomen.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

geweldig gegeten zowel lunch als diner, heerlijke tapas Prima bediening die alle tijd voor je hebben en zelf ook lekkere tapas aanprijzen, zoals heerlijk zelf gemaakte gehaktballetjes. Geweldige locatie ook

Datum van bezoek: september 2019

1 september 2019 beoordeeld

Top kwaliteit voor kleine prijzen! En leuke eigenaren. Op een prachtige lokatie vlak achter het station van Feungirola.

Datum van bezoek: september 2019
958fiona, Owner van Otelli restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2019

Dank je wel voor mooie compliment

12 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Otelli's kitchen vestigde zich ruim een jaar geleden op hun nieuwe lokatie in Fuengirola (Pueblo Lopes Plaza San Juan), zie Google maps). Het adres veranderde maar de kwaliteit van het eten blijft onverminderd uitstekend. Vooraf even reserveren en uw favoriete stukje vlees doorgeven.
We slaan dus geen vakantie over!

Datum van bezoek: augustus 2019
10 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten wat op tafel komt is puur en van een uitstekende kwaliteit , Mike gaat niet voor minder dan dat. Tel daarbij op dat Fiona een perfecte gastvrouw is dan kun je nagaan hoe goed het hier is.We komen regelmatig en graag terug.

Datum van bezoek: juni 2018
958fiona, Gerente van Otelli restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2018

Gracias Aly. Thank you very much. We zijn happy op onze nieuwe locatie op 1 van de mooiste locaties in Fuengirola. We doen t lekker met zijn 2en,zonder personeel. Persoonlijk en constant.
Graag tot gauw. Fiona en Mike

2 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op fantastisch plekje in Fuengirola, weer heerlijk gegeten. Na voorgerecht steak. Iers. Zooo mals. Top.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Otelli restaurant bekeken, bekeken ook

Arroyo de la Miel, Benalmadena

Fuengirola, Costa del Sol

In Otelli restaurant geweest? Deel je ervaringen!