“Zeer zeer goed en ook nog gezellig”
Beoordeling van Restaurante Pueblo Lopez

Restaurante Pueblo Lopez
Geclassificeerd als nr. 45 van 981 Restaurants in Fuengirola
Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
3 weken geleden beoordeeld

Het eten is echt heerlijk en onderscheidt zich van de andere restaurants in Fuengirola. De Entremeses zijn een hele smaaksensatie en de zalm is super zacht en goed van smaak. Het menu van de dag is 19,95 en verandert iedere dag.
Dit restaurant zit aan een heerlijke binnenplaats met fontein. Het personeel is zeer vriendelijk en gastvrij. Wij zijn uiteindelijk drie keer hier wezen eten, omdat het ons goed is bevallen. Hopelijk volgend jaar weer.
Reserveren is handig.

Datum van bezoek: juli 2021

3 juli 2020 beoordeeld

Heerlijke zalm gegeten met een lekker wijntje. Prijzen zijn heel netjes. De omgeving is super mooi, rustig en weer eens anders dan de rest in Fuengirola. Personeel is super aardig en denkt met je mee.

Datum van bezoek: juli 2020
7 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen al jaren in Fuengirola en hebben The Best Kept Secret nu pas ontdekt. Wat een geweldige locatie om te dineren. Op een klein afgesloten idyllisch pleintje verwelkomde het zeer vriendelijke personeel en eigenaresse ons.
Er werd zelfs in het Nederlands het dagmenu uitgelegd. Prima dag menu voor €18 bestaande uit 3 gangen en per gang keuze uit 3 gerechten. Alles was smaakvol bereid en mooi op het bord gepresenteerd.
Er is ook een mogelijkheid om a la Bart te eten.

Prima huiswijn.

Wil je top eten om een rustige plek ( net achter het busstation) dan is de plek.
Wij hebben alweer besproken

Datum van bezoek: oktober 2019
4 juni 2019 beoordeeld

Elke keer wanneer ik in Fuengirola ben ga ik naar Pueblo Lopez, het is er altijd gezellig, heerlijk eten en lieve bediening en een heel goede kok.
Ik kom er al heel lang en altijd is het eten voortreffelijk. Lina Amstelveen

Datum van bezoek: mei 2019
20 maart 2019 beoordeeld

Mij laten leiden door Vlamingen die daar woonachtig zijn en potverdikke stikke goed.
Het menutje uitgekozen met daarbij horen Spaanse wijn, een goed gezelschap en ambiance daar boven op, op een binnenpleintje in de Spaanse achterbuurt van Fuengirola

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die Restaurante Pueblo Lopez bekeken, bekeken ook

Fuengirola, Costa del Sol
Fuengirola, Costa del Sol

In Restaurante Pueblo Lopez geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.