Beoordeeld op 26 april 2018 via mobiele applicatie

Erg vriendelijk personeel. Behulpzaam. Kamers ruim met redelijk sanitair. Dat laatste kan beter de douche was outdated en weinig waterdruk. Goed gelegen en gemakkelijk bereikbaar.overall een goed hotel om een paar dagen te verblijven.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 24 februari 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel met mooie ruime en comfortabele kamers. Vriendelijk personeel en een zwembad op de binnenplaats. Heerlijk ontbijt in een mooie zaal. Ook Carmona is een leuk plaatsje onder de rook van Sevilla.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 28 september 2017 via mobiele applicatie

Dit is een heerlijk hotel, gunstig gelegen, netjes en ontzettend vriendelijk personeel. Dankzij de goede tips hebben we Sevilla goed met de auto kunnen bezoeken. Carmona zelf is een leuke plaats. Wij hadden via Weekendesk een goede deal met ontbijt en diner geboekt!! Een absolute aanrader!

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 29 mei 2017

We waren hier met 4 vriendinnen als startende nacht voor 14 dagen rondreis. Hier echt aan te raden qua sfeervol pico bello logement. Vriendelijk receptie personeel. Parking was mijn zorg, maar dat kwam daar wel in orde: ofwel voor hotel ofwel hebben ze een aparte plek vlakbij. Wij gaven voorkeur om te ontbijten op dorpsplein vlakbij na 8u in de bar op de hoek met terras: om dadelijk in de Andalusische volkse sfeer te komen... Dat was simpel, héél goedkoop én lekker! Wat chaotisch, maar daar kan je dan alvast wat wennen voor de rest van de reis door Andalucia? HEERLIJK...

Kamertip: Kamers op patio zijn allicht rustiger? Wij hadden kamers op buitenkant en dit gaf geen probleem!
Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 23 april 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel. Kamer op begane grond. Vreselijke geluidsoverlast! De auto's rijden langs je raam schreeuwende spanjolen. Gelukkig altijd oordoppen mee! Prima ontbijt, mooi gelegen, en eenvoudige nette kamer.

Datum van verblijf: april 2017