“Lekker Spaans”

Taberna Casa Andres
Geclassificeerd als nr. 1 van 67 Restaurants in Baeza
Keukens: Mediterraan, Spaans
31 mei 2018 beoordeeld

Je kunt hier heerlijk Spaans eten, ook hebben ze in engels vertaalde menu kaarten wat voor ons wel goed was. De gerechten zijn meest op tappas wijze gepresenteerd en over het algemeen heelijk van smaak. Binnen zijn er niet al te veel zit plaatsen maar buiten is een flink terras met een geweldige view. Prijs kwaliteit is in orde.

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een geweldige taverna voor een lunch of diner. We werden verrast door de gastvrijheid en het heerlijke eten. En ook nog met een terras met fantastisch uitzicht op de vallei van de Quadalquivir.

5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige plek, eigenlijk alleen Spanjaarden omdat het wat uit het centrum is. Wij vinden dat heerlijk. Eten is heel goed, bediening zeer vriendelijk.

25 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het terras biedt een fantastisch uitzicht op de bergen en over de omgeving. We lieten de ober het menu samenstellen (er is geen Engelstalige kaart). Een experiment maar zeker een geslaagde! Lekker voorgerecht met tomaat en zoute kaas, een gerechtje met Aubergine en stoofpotje van rund. De bediening was correct en vriendelijk. Hoger niveau keuken dan het gemiddelde niveau in Baeza. Prijs-kwaliteitsverhouding op in orde.

14 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk lang getafeld bij Taberna casa Andres. Hoewel het best druk was konden we rustig gerecht na gerecht bestellen en genieten van de kleuren van de ondergaande zon over het uitzicht. We hadden ruim voldoende ( voor 2 personen) aan een aantal medio's. Tussendoor kwamen wat extra's van de kok om te proeven. Heerlijk allemaal. De toetjes waren ook ruim van formaat. De bediening was vlot, niet opdringerig en heel vriendelijk. Kom ik nog eens in Baeza, dan ga ik zeker hier eten.

Reizigers die Taberna Casa Andres bekeken, bekeken ook

Baeza, Province of Jaen

Baeza, Province of Jaen

In Taberna Casa Andres geweest? Deel je ervaringen!