“fantastische plek waar je heerlijk weg kunt ...”

Beoordeling van Núpar Small

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Reizigersbeoordelingen

Mandje195 ...
Weesp, Nederland
1 beoordeling
“fantastische plek waar je heerlijk weg kunt dromen in de hottub.”
Beoordeeld op 14 november 2016 voor een verblijf in November, 2014

Mooie centrale plek , uitstekende ligging om de golden circle route te doen , ook goed om Reykjavik te bezoeken , een auto huren is een must.
Geweldig zorgzame eigenaresse , die gezorgd had dat de hottub op temperatuur was , toen wij aankwamen 's-avonds.
Hveragerdi is een klein dorp met een supermarkt ,slijterij, bakker , enkele restaurantjes, kortom alles is er.
Voor wie geen zin heeft om er nog eens uit te gaan , je kunt heel goed zelf koken in de cottage.
Cottage heeft een goede douche , bed is prima, wij hebben super genoten van de hottub ,
Wij gaan zeker nog eens terug!!

Reisgroep: Partner
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
Nacht
Week
Inlichtingen vragen
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren