Beoordeeld op 10 mei 2018 via mobiele applicatie

Goed hotel en restaurant.

Een mooi rustig hotel, ook als er groepen zijn. Goede schijding tussen de restaurants. Dit was het eerste hotel waar we 2 nachten waren In onze rondreis en dit hotel hebben we ook 2 keer het diner gebruikt. De kok maakte er iedere keer weer iets goeds van en de prijs was hier echt betaalbaar. Het ontbijt was ook goed met veel keuze. De kamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien. Ga zo door en de Nederlanders blijven komen!

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 16 april 2018

Op deze rustige plaats was het heerlijk vertoeven. We konden er nog genieten van de prachtige omgeving en een fijne wandeling vlak bij het hotel tussen de vele vroegere kraters. Ook onze kamer was met zicht op de prachtige natuur .

Kamertip: Gezien de ligging hebben bijna alle kamers een heel mooi uitzicht op de prachtige omgeving
Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 16 november 2017

Verbleven hier twee nachten als onderdeel van onze rondreis. De kamers hier zijn merkelijk groter dan elders in IJsland! Personeel aan de receptie is zeer vriendelijk en verwelkomend. Er is een wek-alarm als er noorderlicht te zien is. Één keer wakker gebeld en er was inderdaad (jammer genoeg niet superveel) noorderlicht te zien.
Badkamer was netjes, denk recentelijk vernieuwd. Zoals verwacht in het noorden de bekende zwavel-geur bij warm water, maar met een beetje douchegel in het water heb ik zelfs kunnen genieten van een lekker warm bad :-)
Allebei de avonden gegeten in het restaurant van het hotel. Porties waren ruimschoots voldoende en zeer lekker. Bediening door Jan: excellent! Heel vriendelijke jongeman.

Datum van verblijf: november 2017
staffselhotel, Front Office Manager van Sel Hotel Myvatn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 november 2017

Dear
Thank you for your review and we are so happy that you enjoyed our service. Hope that you had fantastic time in Iceland and that you will come back again.

Best regards from the snow and thank you for your stay,

Beoordeeld op 27 september 2017 via mobiele applicatie

Het is prima hotel. Vriendelijk personeel. Er word een handige noorderlicht service aangeboden waarbij ze je snachts bellen als ze het noorderlicht zien. Het restaurant is een stuk minder en mag meer aandacht hebben. Vooral kwaliteit van het vlees. (Spareribs en carpaccio). Koffie of thee is van het huis. heet water ruikt naar zwavel maar is normaal.

Datum van verblijf: september 2017
staffselhotel, Front Office Manager van Sel Hotel Myvatn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 november 2017

Dear

Best regards from the snow and thank you for your stay,

Beoordeeld op 16 augustus 2017 via mobiele applicatie

Buitenkant is zoals gewoonlijk basic, binnen oogt mooier maar veroudert.
We hadden normaal hier twee nachten moeten verblijven maar er was iets misgelopen met de boeking. Ze waren erg vriendelijk. Tijdens het wachten kregen we een drankje aangeboden. Nadien kwamen ze melden wat fout was en hafden ze een ander hotel geregeld 3km verder en kregen we nog een gratis maaltijd aangeboden. Dit hebben we dankbaar aangenomen maar geen misbruik van gemaakt. We kregen hotel laxa in de plaats. De dag erna kregen we ook nog een kamer met een mooi uitzicht. De inrichting is klassiek. Ontbijt was prima en uitgebreid.

Datum van verblijf: augustus 2017
Antwoord van management:Gereageerd op 18 augustus 2017

Dear Silvie
Thank you for your stay and your patience!
Hope you had fantastic rest of of your stay in Iceland.
Best regards,