Fosshotel Myvatn(Skutustadahreppur)
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 320 per nacht.

Vogafjos Guesthouse(Lake Myvatn)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 257 per nacht.

Hlid Camping(Lake Myvatn)
Agoda.com
  • Gratis internet
Birkilauf(Lake Myvatn)
Zie aanbieding
Guesthouse Stong(Lake Myvatn)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Elda Guest House(Lake Myvatn)
TripAdvisor
10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel en restaurant.

Een mooi rustig hotel, ook als er groepen zijn. Goede schijding tussen de restaurants. Dit was het eerste hotel waar we 2 nachten waren In onze rondreis en dit hotel hebben we ook 2 keer het diner gebruikt. De kok maakte er iedere keer weer iets goeds van en de prijs was hier echt betaalbaar. Het ontbijt was ook goed met veel keuze. De kamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien. Ga zo door en de Nederlanders blijven komen!

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
16 april 2018 beoordeeld

Op deze rustige plaats was het heerlijk vertoeven. We konden er nog genieten van de prachtige omgeving en een fijne wandeling vlak bij het hotel tussen de vele vroegere kraters. Ook onze kamer was met zicht op de prachtige natuur .

Kamertip: Gezien de ligging hebben bijna alle kamers een heel mooi uitzicht op de prachtige omgeving
  • Verbleef: maart 2018, reisde met familie
16 november 2017 beoordeeld

Verbleven hier twee nachten als onderdeel van onze rondreis. De kamers hier zijn merkelijk groter dan elders in IJsland! Personeel aan de receptie is zeer vriendelijk en verwelkomend. Er is een wek-alarm als er noorderlicht te zien is. Één keer wakker gebeld en er was inderdaad (jammer genoeg niet superveel) noorderlicht te zien.
Badkamer was netjes, denk recentelijk vernieuwd. Zoals verwacht in het noorden de bekende zwavel-geur bij warm water, maar met een beetje douchegel in het water heb ik zelfs kunnen genieten van een lekker warm bad :-)
Allebei de avonden gegeten in het restaurant van het hotel. Porties waren ruimschoots voldoende en zeer lekker. Bediening door Jan: excellent! Heel vriendelijke jongeman.

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner
staffselhotel, Front Office Manager van Sel Hotel Myvatn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 november 2017

Dear
Thank you for your review and we are so happy that you enjoyed our service. Hope that you had fantastic time in Iceland and that you will come back again.

Best regards from the snow and thank you for your stay,

27 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is prima hotel. Vriendelijk personeel. Er word een handige noorderlicht service aangeboden waarbij ze je snachts bellen als ze het noorderlicht zien. Het restaurant is een stuk minder en mag meer aandacht hebben. Vooral kwaliteit van het vlees. (Spareribs en carpaccio). Koffie of thee is van het huis. heet water ruikt naar zwavel maar is normaal.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
staffselhotel, Front Office Manager van Sel Hotel Myvatn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 november 2017

Dear

Best regards from the snow and thank you for your stay,

16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Buitenkant is zoals gewoonlijk basic, binnen oogt mooier maar veroudert.
We hadden normaal hier twee nachten moeten verblijven maar er was iets misgelopen met de boeking. Ze waren erg vriendelijk. Tijdens het wachten kregen we een drankje aangeboden. Nadien kwamen ze melden wat fout was en hafden ze een ander hotel geregeld 3km verder en kregen we nog een gratis maaltijd aangeboden. Dit hebben we dankbaar aangenomen maar geen misbruik van gemaakt. We kregen hotel laxa in de plaats. De dag erna kregen we ook nog een kamer met een mooi uitzicht. De inrichting is klassiek. Ontbijt was prima en uitgebreid.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Antwoord van management:Gereageerd 18 augustus 2017

Dear Silvie
Thank you for your stay and your patience!
Hope you had fantastic rest of of your stay in Iceland.
Best regards,