“Heerlijk eten”

Ristorante-Pizzeria Da Paolo
Geclassificeerd als nr. 7 van 19 Restaurants in Altenahr
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Pizzaria die hoort bij Hotel in Burghof. Leuk terras in centrum van Altenahr.
Prima bediening en een menukaart die je verwacht bij een pizzaria, maar dan net iets meer

Datum van bezoek: mei 2018

29 juli 2017 beoordeeld

wij logeerden hier in t hotel,wij hebben er n avondmaaltijd genuttigd die heerlijk was, italiaanse en duitse keuken echt n aanrader

Datum van bezoek: juli 2017
26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Pizza's voor 6 euro. Pasta's voor 7 euro. Het kan in dit vriendelijke restaurant. Gewoon goed, niet bijzonders. Maar gezien de prijs: waar voor je geld.

Datum van bezoek: juli 2017
8 mei 2017 beoordeeld

Echt op traditionele manier bereidde Italiaanse gerechten. Heel gezellig. En ook al kom je niet uit Althenar, je wordt behandeld als een local.

Datum van bezoek: april 2017
15 september 2015 beoordeeld

Van de vijf dagen,2 maal hier gegeten.
Echt heerlijke pizza's,maar ook hele speciale schnitzels.Top!!!!!

Datum van bezoek: juli 2015

Reizigers die Ristorante-Pizzeria Da Paolo bekeken, bekeken ook

Altenahr, Rijnland-Palts

In Ristorante-Pizzeria Da Paolo geweest? Deel je ervaringen!