19 mei 2018 beoordeeld

Klein hotel met vriendelijk personeel / eigenaar en schoon. Het eten is er goed en de prijs nog beter. Schone kamers en badkamers! Ontbijt is redelijk uitgebreid en goed.
Altenahr is wat verlopen, veel gesloten winkels en of hotels en de stoeltjeslift naar boven is afgebroken en verdwenen. Maar als vertrekpunt voor mooie fietstochten of wandelingen ligt het ideaal in een prachtige omgeving.
Parkeren aan de overkant van de straat. In de omgeving : Ahrweiler, Nürburgring en de Rodelbahn !

Kamertip: Men is tussen de middag wel eens gesloten, dus voor aankomst even mailen hoe laat men denkt te arriveren. kamers ok, ramen niet groot.
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
4 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel centraal in Altenahr met erg vriendelijke eigenaresse. We hadden een ruime driepersoonskamer, schoon, goede bedden en keurige badkamer, al moest je wel douchen in bad. Keurig verzorgd ontbijt. Prima uitvalsbasis voor de Rotweinwanderweg.
Puntje van aandacht: het warme water was erg snel op.

Verbleef: april 2018, reisde met vrienden
29 juli 2017 beoordeeld

gastheer en gastvrouw heel vriendelijk,
heerlijk ontbijt en avondeten zeker de moeite waard,leuke prijzen en lekker,aan de rand van t centrum dus alles op loopafstand,als we weer die kant uit gaan komen we zeker terug

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
30 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed, klein hotel.
Vriendelijk en gastvrij ontvangst.
Zeer schone kamer met alles er op en er aan, alleen wat aan de kleine kant.
Het ontbijt was prima.
Prachtige omgeving en......heerlijke rode wijn.
Komen hier zeker nog eens terug.
Groeten van 'n tevreden (ouder) stel!

Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
21 juni 2015 beoordeeld

Heel gastvrij, keurig ontvangen. De kamers zijn wat gedateerd naar Nederlandse begrippen maar wel netjes Het ontbijt is uitstekend. De dinerkaart bied voldoende variatie gegeven de prijs van het hotel. De gastvrouw is zeer vriendelijk. Haar is niks te veel moeite is om het haar gasten naar de zin te maken. Wij zijn niet eens in het Altenahr gaan eten maar gewoon in het hotel blijven eten, dat zegt genoeg over de uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

• Verbleef: juni 2015, reisde met vrienden