eDreams
Agoda.com
Beoordeeld op 1 mei 2016 via mobiele applicatie

Wij werden hartelijk ontvangen. De kamer en hotel zijn gedateerd, maar schoon. Ruime lichte kamer met prachtig uitzicht. Het hotel beschikt over een zwembad en een sauna (3 euro). S avonds gegeten. De kaart is beperkt, maar het eten smakelijk. Zou hier zeker nog eens terugkomen!
Uitgebreid lekker ontbijt. Geen minpuntje!

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 21 juli 2015 via mobiele applicatie

Net hotel, ruime kamers met fraaie nieuwe badkamers, wifi is matig, bar/restaurant gesloten tijdens ons verblijf, fijn zwembad, uitstekende bedden, prachtige parkachtige omgeving met uitzicht op het leuke dorpje en de abdij.

Datum van verblijf: juli 2015
Reistype: Reisde met vrienden
Beoordeeld op 1 september 2014

Prachtig en rustig gelegen hotel aan de rand van een park. Gastvrije ontvangst. Mooie kamer met uitzicht op de abdijkerk, neem wel zelf badkamerbenodigdheden als shampoo en doucheschuim mee. Het hotel beschikt over een klein zwembad, waar je na een hele dag in de auto te hebben gezeten even lekker kan bewegen. Wij overnachten hier op weg naar Italië. Goed ontbijt. Door ziekte van de kok was het niet mogelijk in het hotel te dineren. Het centrum is op loopafstand. Hier zijn veel leuke eetgelegenheden. Bezoek ook zeker de kerk, zeer de moeite waard.

Datum van verblijf: augustus 2014
Beoordeeld op 17 augustus 2014

We hadden een volledig vernieuwde kamer met een grote flatscreen! Het ontbijt mag er zijn. Diverse soorten charcuterie en kazen, ontbijtgraten , fruitsap, koffie naar believen..., eitjes. Met het buikje gevuld konden we er weer tegenaan voor de volgende kilometers :-)

Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeeld op 26 augustus 2013

Een prima en fijn hotel op doorreis naar het zuiden. Voor éen nacht maar ook voor langer. De mensen zijn vriendelijk en gastvrij en het hotel is prachtig gelegen. 's Avonds wandelen door het stadje is heerlijk, heel rustig en gemoedelijk. Een aanrader dus.

Datum van verblijf: augustus 2013