“Argentat”
Beoordeling van Le Bistrot des Quais

Le Bistrot des Quais
Geclassificeerd als nr. 1 van 12 Restaurants in Argentat
10 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanuit ons appartement kijken we uit op deze tent voor de lunch gereserveerd
Keuze viel op plat de jour zeer smaakvol
Goede snelle bediening aanrader

Datum van bezoek: augustus 2021

24 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Geen heel uitgebreide kaart, maar zowel de kinderen (patat respectievelijk pizza) als wijzelf (galettes) hebben er prima gegeten. Mooi uitzicht op brug en rivier!

Datum van bezoek: augustus 2019
6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met uitzicht op de Dordogne genoten wij van onze crêpes. Zeer sympathiek personeel dat ook Engels spreekt. Er zijn ook pizza’s te verkrijgen en er zijn kinderstoelen aanwezig.

Datum van bezoek: augustus 2018
24 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: juli 2019
7 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Le Bistrot des Quais bekeken, bekeken ook

Argentat, Argentat-sur-Dordogne

In Le Bistrot des Quais geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.