“Prima gegeten 2x”
Beoordeling van Red Raven Restaurant

Red Raven Restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 72 Restaurants in Williams
Keukens: Amerikaans
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
23 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van B&B Sheridan House inn, hier gegeten. Een prima kaart, leuke voorgerechten, hoofdgerechten en dessert. Wij hebben alleen hoofdgerecht en dessert op. Beide avonden was het heel smakelijk, Amerikaans met een Italiaanse inslag. Bij het hoofdgerecht krijg je automatisch een soep of salade aangeboden, beiden heerlijk vers en smakelijk. Ook de hoofdgerechten waren allemaal heerlijk. Zowel de steak als de scampi’s waren zalig.
De kwaliteit prijsverhouding heel goed! Ook nog lekkere wijn.

19 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op advies van de eigenaren van onze B&B hier gaan eten. Als je binnenkomt denk je is het dit. Maar het eten is heerlijk en de bediening is vriendelijk en attent.
Echt een aanrader als je in Williams iets wil baan eten. Niet voor niets de nummer 1.

9 oktober 2017 beoordeeld

Er zijn in Williams heel wat restaurants, meestal met amerikaanse keuken. Er ben er niet enthousiast over, maar Red Raven blonk uit. Het eten was heel goed. Het is een druk restaurant, dus of reserveren of vroeg aanwezig zijn. Bediening was aardig.

22 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier gaan eten vanwege de goede reviews op TripAdvisor. Alle restaurants in Williams zien eruit als tourist traps, maar de nummer 1 moet toch wel prima zijn...? Slechtste idee ooit. Het restaurant probeert Italiaanse gerechten te serveren, maar er is niets Italiaans aan hun recepten. De linguine is geen pasta maar mie. Veel teveel peper, pasta zwemt in het vocht, dezelfde overcooked groenten in verschillende pastas, smakeloze kip en een berg kaas die parmezaan zou zijn maar daar zeker niet naar smaakt. Kortom ronduit smerig. We hebben allebei meer dan de helft laten staan. 17 dollar (exclusief de fooi, ze vragen 18 tot 30%) is een belachelijke prijs voor een pasta. Ober was onvriendelijk, het interesseerde hem niets. Ons advies: pak de I40 en ga in een andere stad eten.

14 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We gingen hier eten vanwege de vele aanbevelingen op Trip Advisor. Het restaurant is erg druk. Bediening is gehaast en niet erg vriendelijk. Continu komen mensen binnen waarvoor geen plek is. Dit voelt onrustig. We hadden gegrilde eend besteld, omdat dat een van de specialiteiten was. Die was aangebrand en her en der van binnen niet gaar. Ik ben er zelfs misselijk van geworden 's nachts en moest overgeven. Mijn man is niet misselijk ervan geworden. We kunnen het restaurant niet aanbevelen.

In Red Raven Restaurant geweest? Deel je ervaringen!