“Erg lekker eten, vriendelijke eigenaresse, maar het personeel kan beter”
Beoordeling van Pine Country Restaurant

Pine Country Restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Dessert in Williams
Keukens: Amerikaans
Geschikt voor: Grote groepen, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Afhalen
30 juli 2017 beoordeeld

Twee maal hier gegeten. Vooral de Navajo Taco's waren erg lekker. En de desserts en milkshakes ook. Onze veganistische dochter had de keus uit salade, pasta en een veggie-burger. Helaas zei de ober de tweede dag dat in de pasta-pesto geen kaas zat, maar bleek dat bij het opdienen helaas toch wel. Excuses vande eigenaresse, de ober kreeg een standje. Onze dochter koos alsnog opnieuw de veggie-burger. Ze at dus later dan ons maar wel goed opgelost. De eigenaresse was zeer vriendelijk, en wist alles over veganistisch eten. Het (mexicaanse?) personeel sprak matig engels en was niet erg vriendelijk.

15 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede, vriendelijke bediening in deze diner. Het eten is erg lekker en de porties zijn flink. De rekening was zeker niet flink, want die viel erg mee.

29 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant met eten voor een goede prijs/kwaliteit verhouding. De taarten zijn super! Zeker aan te bevelen!

25 september 2016 beoordeeld

Echt Amerikaans restaurant, waar ook veel locals komen.
Prima eten, prijs kwaliteit is in verhouding

21 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Begonnen met de salade die bij het hoofdgerecht hoort. Daarna beef genomen met patat en groenten. Als dessert double chocolate cake. Goede prijs voor goed eten.Service zeer goed.

In Pine Country Restaurant geweest? Deel je ervaringen!