“Diner”

Geclassificeerd als nr. 16 van 65 Restaurants in Williams
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
24 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Had er meer van verwacht. We hadden steak dus mag je verwachten dat het een geweldige steak zou zijn maar gemiddeld. Ook de friet was redelijk. Er was ook baked poatoes besteld maar dat was een soort aardappel purree met een schil erom. Bijna koud opgediend. Wij zijn er niet meer terug geweest. Personeel was wel vriendelijk.

Schrijf een beoordeling

18 mei 2017 beoordeeld

De maaltijden waren heel lekkeren geen massa zoals gewoonlijk in Amerika.
De bediening was af, beleefd en niet te opdringerig.
Een aanrader.
Leuk visitekaartje

19 november 2016 beoordeeld

Heel gezellig dus, lekker ouderwets, eten uitstekend, hele goede bediening en wat wil je nog meer ?!

24 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk Amerikaans gegeten hier. Het restaurant zat aan de overkant van onze Lodge route 66. Bediening was snel en vriendelijk. Ik had een kleine steak met friet en wat salade. De steak was voor een kleine steak al vrij groot maar dat is typisch Amerikaans. Erg lekker gegeten!!

18 augustus 2016 beoordeeld

We kwamen terug van de Grand Canyon en wilden even wat eten in Williams.
Rod's steakhouse leek ons wel wat. De inrichting is echt Amerikaans, beetje uit de oude doos. Wij kozen alle vier voor een steak. De petite steak is al groot genoeg. Heel goed. Echt een aanrader. Zeer mals vlees en zo zacht als boter.

Bedank E. S

In Rod's Steak House geweest? Deel je ervaringen!