“Heerlijk dessert!”

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten. Pasta was niet super bijzonder, gewoon lekker. Bediening vriendelijk.
Klapstuk van de avond was het dessert: de snookie cookie. Wij hebben nog nooit zon lekker toetje op

Schrijf een beoordeling

30 juli 2017 beoordeeld

Toen we vroegen wat men te beiden had voor onze veganistische dochter was het antwoord direct: "dat kunnen we niet". We zijn toen naar het Pine Country restaurant aan de overkant gegaan, waar men wel moeite wilde doen.

5 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke tent met heerlijk eten (wij hadden bruchetta) en een kleine brouwerij. Zowel binnen als buiten zitplaatsen

11 september 2016 beoordeeld

Vriendelijk personeel die je advies geeft over de diverse bieren die ze hebben. Goed geadviseerd ook over de grote van de maaltijden Pizza was heerlijk. Bruchetta met verschillende toppings was ook heel erg lekker.

14 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerst wat moeten wachten op een tafeltje, de bediening kwam vlot, maar de drankjes niet echt. Ook het eten duurde wat aan de lange kant. Gezegd moet dat de kwaliteit van het eten erg goed was, de prijs navenant, 20 dollar voor een pizza margarita is de hoogste prijs die we betaald hebben in dik 3 weken USA.
Glaasje wijn kost je hier 8 of 12 dollar.
Wat tegenviel was dat de fooi al fix op de rekening was aangeslagen. Ik vind het hier in de USA al vrij opdringerig met het handmatig opschrijven van de 10 of eerder nog 15% op de rekening, maar hier stond de 15% er al fix op en zonder pardon als totaalbedrag afgerekend.
Jammer, levert ze daardoor bij mij slechts een gemiddeld op.
En zoals gezegd, meer dan $ 100 voor 2 pizza's, een pasta en een salade plus twee glazen wijn is zeker aan de hoge kant.

In Station 66 Italian Bistro geweest? Deel je ervaringen!