“Goeie koffie in gezellig oud stadje ”

Grand Canyon Coffee and Cafe
Geclassificeerd als nr. 1 van 6 Koffie en thee in Williams
Dineropties: Ontbijt
Dineropties: Ontbijt
31 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke tent om een "bakkie" te doen. Naast de hoofdstraat waar tal van Souvenier winkels zijn. Koffie is goed en binnen erg gezellige uitstraling.

Schrijf een beoordeling

15 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het Grand Canyon Coffee and Café is een erg goede plek om te ontbijten. Wij sliepen in de Red Garter Bed & Breakfast erboven (een voormalig bordeel) en ontbeten hier. Alle gerechten waren heerlijk. De burrito was lekker pittig en het vegetarische omelet met o.a. brocoli was erg lekker. Voorheen is dit café een saloon geweest. Het heeft een lange historie en dat zie je ook aan de inrichting en de foto's aan de muur.
Je kunt er ook lunchen en in het weekeinde dineren. Hebben wij niet gedaan (alleen ontbeten). Men schenkt overigens geen alcohol. Voor diner kan dat wel eens showstopper zijn, maar voor ontbijt uiteraard niet.

1 april 2016 beoordeeld

We hadden een hotel zonder ontbijt en besloten daarom in Williams te gaan ontbijten. Het restaurant was vlak bij de historische Route 66 gelegen dus een goede gelegenheid om ook daar even rond te kijken. De inrichting van he restaurant was erg leuk en authentiek. Het was er druk en we moesten ca. 20 minuten wachten voordat er een tafel vrij was. Ondertussen maar even in Williams rondgekeken. Het ontbijt was perfect. Er was een ruime keuze uit diverse gerechten. We namen omelet met hashbrowns en toast. Vooral de sourdough toast was heerlijk. Een perfecte plaats voor een uitgebreid ontbijt voor een hele redelijke prijs.

9 oktober 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de zesde opeenvolgende keer zijn we in williams alles geprobeerd maar altijd wijst de weg terug naar deze plek , anna & lisa en iedereen ontvangt je continu in een ongelooflijke sfeer en het eten is verrukkelijk we komen terug zonder aarzelen

14 januari 2014 beoordeeld

Even heerlijk door gewarmd nadat we in de Grand Canyon de zon hadden zien opkomen. Duurt even voordat je aan de beurt bent, maar de broodjes zen drinken zijn prima en het personeel uiterst vriendelijke

In Grand Canyon Coffee and Cafe geweest? Deel je ervaringen!