6 personen bekijken dit hotel
TravelocityUS$ 122
Vio.comUS$ 122
EtripUS$ 122
Beoordeeld op 2 november 2019 via mobiele applicatie

Ligt in het plaatsje Tusayan. De kamer is goed. Koffiezet apparaat en magnetron zijn aanwezig.In de lobby kan je gratis koffie tappen en meenemen naar je kamer. De receptie is vriendelijk en informeerde wat wel of niet mogelijk is. In ons geval reed er geen shuttle bus vanuit de plaats Tusayan naar de Grand Canyon. Dit is seizoens gebonden. Maar met de auto ben je direct in het park en kan je alles zelf vinden. Qua locatie op gebied van eten vind je aan de overkant verschillende eetgelegenheden. Van MacDonald tot stakehouse.
kortom qua locatie naar de Grand Canyon en eetgelegenheden ligt het fantastisch.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 22 september 2019 via mobiele applicatie

Wij verbleven er 2 nachten, hotel opzicht is proper, ontbijt niet inbegrepen, kan je langs het hotel gaan doen voor 12 Dollar per persoon, hetgeen duur is voor hetgeen het is! Ligging van hotel is wel de moeite! Omgeving is inderdaad gericht op het toerisme, alles heel erg duur!

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 11 augustus 2019 via mobiele applicatie

2 nachten geslapen hier, maar het hotel heeft geen spetterende indruk gemaakt. De prijs/kwaliteit is niet best, vergelijkbare kamers gaan op andere plaatsen voor 60 dollar weg. Het gaat hier puur om de locatie (die is wel goed).

Kamers zijn wel schoon (dat is een pluspunt)

In het dorp waar het hotel ligt draait het allemaal om het uitknijpen van de toerist.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 1 augustus 2019

Dit hotel ligt dicht bij de west uitgang van het Grand Canyon NP. Het is een standaard hotel, met vrij ruime kamers en redelijke prijzen gezien de ligging. Voordeel is dat je vanuit hier makkelijk nog even een stukje van de Grand Canyon in de avond of de vroege morgen kunt gaan bekijken. Het personeel was erg vriendelijk.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 30 juni 2019 via mobiele applicatie

Mooi hotel, mooie kamer. Werden fijn ontvangen, geen ontbijt maar wel koffie die klaar stond om s'morgens mee tenemen net als een lekkere appel.
Ook was er een ijsmachine waar je vooŕ onderweg ijs kon tappen. Grote parkeerplaats en op loopafstand eettentjes en supermarkt en winkeltje. Ook diverse tours die je kan boeken om de Grand Canyon te bezoeken. De Grand Canyon is slechts 10 minuten rijden. Dus echt een aanrader.

Datum van verblijf: mei 2019