3 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 130
TravelocityUS$ 130
Expedia.comUS$ 130
travelup.comUS$ 153
Hotels.comUS$ 130
IHGUS$ 130
Beoordeeld op 28 augustus 2019

De locatie van het hotel is geweldig. Steek de straat over en je kunt zo de shuttlebus naar de Grand Canyon pakken en ben je lekker snel in het park. De supermarkt, MacDonalds, Wendy's en het visitor center zijn op loopafstand (5-10 minuutjes).
Het hotel is zelf is niets bijzonders. Valt op zich niets op aan te merken. Netjes, schoon, goede bedden, lekker douche. Goed ontbijt.
Het personeel in de ontbijtruimte is geweldig! Die doen, ondanks de grote massa mensen (want: groot hotel), hun stinkende best om alles schoon en opgeruimd te houden, onderwijl nog een babbeltje makende. Wat mij betreft maakten zij het verschil. We zagen geen potje waar we een fooi in konden stoppen, dus we hebben 'onze' dame maar gewoon een fooi in hand geduwd.
Minpunt is de prijs. Die is is meer dan stevig. Tusayan ligt op zo'n tien minuten rijden van de Grand Canyon. Dat betekent dat het er DRUK is. Het is één en al toeristen, hotels en winkels en daar zijn (begrijpelijk) de prijzen op afgestemd. Je betaald dus behoorlijk veel voor een doodnormaal hotel. Door flinke tijd vooruit te boeken houd je de prijs waarschijnlijk nog wel in de hand, maar waarschijnlijk is het nog wel even slikken.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 29 juni 2019 via mobiele applicatie

Net buiten het park gelegen Ideaal na bezoek van het park en op doorreis naar Vegas Kamers zijn gelegen in 2 aparte gebouwen Aan balie waren ze super vriendelijk en behulpzaam om onze helicoptertour te herbevestigen Ontbijt inclusief is verzorgd en lekker Personeel is ook zeer behulpzaam als iets op is Een aanrader

Datum van verblijf: juni 2019
Elena V, General Manager van Holiday Inn Express & Suites Grand Canyon, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juli 2019

Dear and210,

We are pleased you had a Great stay and especially enjoyed not only our breakfast but that our staff was able to make you feel at home! Thank you for your review and especially for choosing to stay with us!

Sincerely,
Elena V - General Manager

Beoordeeld op 20 juli 2018 via mobiele applicatie

Alles in de buurt is duur, ook dit hotel. Wij kregen een kamer met een kapotte airco, het was niet schoon.

De, overigens ontzettend vriendelijke, jongen die ons hielp bij inchecken werkte zich helemaal rot, terwijl zijn twee collega's naar hem aan het kijken waren en niets deden om de rij aankomende gasten weg te werken.

Ik zou zeker een ander hotel proberen in de buurt.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 14 mei 2018

Voor een hotel dat zo dicht bij een grote attractie staat, is het opvallend goed onderhouden en schoon. Het personeel is heel vriendelijk. Ze begroeten je steeds als je voorbij loopt en zijn geïnteresseerd in je belevenissen. Kamers waren ruim en schoon. Goede matras. Heerlijk geslapen. Ontbijt is prima te doen. Het hotel is druk en tijdig reserveren is dus een aanrader.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 21 februari 2018

Op korte afstand van de Grand Canyon gelegen hotel. Ruime kamers met 2 grote bedden. Vroegtijdig reserveren gewenst; gewild hotel in zeer toeristische omgeving. Ontbijt van gemiddelde kwaliteit. Desk medewerkers vriendelijk en behulpzaam

Datum van verblijf: februari 2018
Elena V, General Manager van Holiday Inn Express & Suites Grand Canyon, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2018

Dear Gerard J,

We are pleased you had a wonderful stay and especially enjoyed our comfortable rooms! Thank you for your review and especially for choosing to stay with us!

Sincerely,
Elena V - General Manager