Beoordeeld op 3 september 2019 via mobiele applicatie

Voor niks en elke voor de katse viool naar de deur gelopen en elke keer sorry zeggen. Waarom klop je op de deur. En elke keer als je bijna in slaap valt, bedankt. Was vanmiddag mijn keycard vergeten kreeg een andere sleutel mee. Kom ik vanavond in hotel aan met een lekkere warme pizza in mijn hand werkt mijn keycard niet was hij geblokkeerd moest helemaal terug naar de receptie toen ik weer terug kwam bij mijn hotelkamer was de pizza niet meer warm bedankt maar niet heus. Ben op de stoel gaan zitten bleek hij nat te zijn. En omdat de pizza te groot was dacht ik dan doe ik hem in de koelkast bleek hij niet te werken en ook compleet nat van binnen. De bedden zijn ontzettend zacht. Ik heb nu deze reis in ongeveer 10 verschillende hotels geslapen allemaal 3 sterren of meer maar deze is wel de slechtste van allemaal!!!

Datum van verblijf: september 2019
Reistype: Reisde alleen
CanyonPlazaGC, Guest Relations Manager van Grand Canyon Plaza Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Dear gonardw, we are sincerely apologize for your inconvenience and wish we have done better. We appreciate you bringing your concerns to our attention, we will make sure to follow up with our housekeeping department and maintenance department to avoid such issues in the future.

Beoordeeld op 20 augustus 2019 via mobiele applicatie

Hotel perfect gelegen : vlakbij visitor centre Grand Canyon met busstop gratis shuttle naar het park en op 5min rijden van de luchthaven voor de helikoptervluchten boven Grand Canyon.
Kamers zoals zo vaak in Amerika : volledig gedateerd en vrij donker qua inrichting maar wel proper en goede bedden ( wel smal).
Het hotel zelf heeft weinig tot geen uitstraling. We hebben geen gebruik gemaakt van het restaurant.

Datum van verblijf: augustus 2019
CanyonPlazaGC, Guest Relations Manager van Grand Canyon Plaza Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2019

We will worked hard to improve our room quality and appearance.
Thank you so much for letting us know.

Beoordeeld op 15 augustus 2019

Een standaard Amerikaans hotel maar op een heel goede locatie vlak bij de ingang van het Grand Canyon National Park. Ruime parkeergelegenheid. Veel restaurants in de directe omgeving. Prima overnachting.

Datum van verblijf: augustus 2019

Thank you so much for choosing the Grand Canyon Plaza Hotel during your recent visit to the Grand Canyon.

We are very pleased to learn that you had a wonderful stay with us and will look forward to your return soon.

Beoordeeld op 6 augustus 2019

Prachtig hotel 1 mijl gelegen vanaf ingang Grand Canyon. Super uitvalsbasis. Grote kamer grenzend aan de binnenkant van het hotel met balkon. Gewoon goed niets op aan te merken. Tis ietwat gedateerd maar absoluut de moeite waard zeker gezien de ligging.

Datum van verblijf: augustus 2019

Thank you so much for staying with us for your kind review. We truly appreciate it.

Beoordeeld op 5 augustus 2019 via mobiele applicatie

Heden op doorreis in de V.S. en een verblijf vooruitgeboekt bij dit hotel.

Eerste aanzicht is goed. Lijkt op een standaard motel, en is goed bereikbaar met de auto, welke je voor de deur van de kamers kan parkeren. Let dus wel op dat je eerst incheckt, en daarna je bagage pakt.

Eenmaal aangekomen op de kamers, werden wij verwelkomd door een soort huiskamer, een gang met badkamer en extra wastafel, en daarachter de twee 2-persoons bedden.

De kamer bevatte een koelkast, twee televisies, een airco en een hoop ruimte om onze spullen kwijt te kunnen.

De kamers waren schoon, en het aanwezige zwembad was ook schoon.

Algemene ervaring was zeer goed. Gezien wij als gezin zijn gegaan is het erg fijn dat er een extra ‘huiskamer’ was zodat niet iedereen hoeft mee te genieten als er een nog bijv. Televisie wil kijken.

Gunstig gelegen in het midden van het dorp, met alle horeca omringd.

Datum van verblijf: augustus 2019
CanyonPlazaGC, Guest Relations Manager van Grand Canyon Plaza Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2019

We are very glad to hear that your stay with us was a pleasant one.

Our Suite layout is convenience and comfortable for a family because it offers more space and we are happy that you enjoyed it.

We would like to 'thank you so much' for such a wonderful review. We truly appreciate it.