“Lekker, wel prijzig”

Geclassificeerd als nr. 3 van 47 Restaurants in Dominical
Dineropties: Ontbijt
Dineropties: Ontbijt
12 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een stop gemaakt om te lunchen. Ik nam de asian noodle, mijn vriend de veggie burger. Ik schrok wel even van de kleine portie die ik kreeg, was wel super lekker! Aangezien het kleine porties zijn, is het dan ook best prijzig. Gezellig gelegen, mooi uitzichtje.

Jo B, Owner van Cafe Mono Congo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 oktober 2017

Vielen herzlichen Dank für Ihren Besuch und, dass Sie sich die Zeit nehmen eine Bewertung zu schreiben. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.

15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen via TA bij café mono Congo.
Goede recensies gelezen. Café oogt gezellig, goede sfeer. Niks mis mee om zelf je bestelling te doen aan de bar.
Vriendelijk personeel en leuke zit hoekjes.
Smoothie smaakte goed, pannenkoekjes waren aangebrand aan een kant. Koffie was oke, niet bijzonder lekker.
Er hangt een relaxte sfeer, leuke kaart maar hadden er meer van verwacht

Jo B, Owner van Cafe Mono Congo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 augustus 2017

Thank you very much for visiting and taking time to fill out a review. Your feedback is greatly appreciated.

Een TripAdvisor-lid
12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kunt hier heerlijk vegetarisch eten en achteraf genieten van een dessert (veel keuze) met heerlijke koffie. Attente bediening.

27 mei 2017 beoordeeld

Een geweldig restaurant voor koffie, smoothie, of iets lekkers te eten. Mooie lokatie aan de rivier die rust uitstraalt. Vriendelijk en servicegrericht personeel.

Jo B, Owner van Cafe Mono Congo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 juni 2017

10 mei 2017 beoordeeld

Zalig plekje om wat te chillen bij je koffie of om een lekkere veggie hap naar binnen te spelen. Supervriendelijk personeel, fantastische setting en tasty food. Als enig minpuntje kan ik alleen de prijs opgeven: het is een beetje aan de dure kant voor wat je krijgt. All together zeker eens uitproberen, mijn persoonlijke favoriet is de iced soy chai tea!

Jo B, Owner van Cafe Mono Congo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 mei 2017

Thanks so much for trying us out Caroline. Glad you liked it. Next time you are in, we recommend you try some of the lower priced items than the soy chai latte. You might find they are easier on the pocketbook. See you soon!

Reizigers die Cafe Mono Congo bekeken, bekeken ook

Dominical, Provincie Puntarenas

In Cafe Mono Congo geweest? Deel je ervaringen!