“Heerlijk vegetarisch eten”

Dineropties: Ontbijt
Dineropties: Ontbijt
Een TripAdvisor-lid
12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kunt hier heerlijk vegetarisch eten en achteraf genieten van een dessert (veel keuze) met heerlijke koffie. Attente bediening.

Jo B, Owner van Cafe Mono Congo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 augustus 2017

Vielen herzlichen Dank für Ihren Besuch und, dass Sie sich die Zeit nehmen eine Bewertung zu schreiben. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.

27 mei 2017 beoordeeld

Een geweldig restaurant voor koffie, smoothie, of iets lekkers te eten. Mooie lokatie aan de rivier die rust uitstraalt. Vriendelijk en servicegrericht personeel.

Jo B, Owner van Cafe Mono Congo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 juni 2017

10 mei 2017 beoordeeld

Zalig plekje om wat te chillen bij je koffie of om een lekkere veggie hap naar binnen te spelen. Supervriendelijk personeel, fantastische setting en tasty food. Als enig minpuntje kan ik alleen de prijs opgeven: het is een beetje aan de dure kant voor wat je krijgt. All together zeker eens uitproberen, mijn persoonlijke favoriet is de iced soy chai tea!

Jo B, Owner van Cafe Mono Congo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 mei 2017

Thanks so much for trying us out Caroline. Glad you liked it. Next time you are in, we recommend you try some of the lower priced items than the soy chai latte. You might find they are easier on the pocketbook. See you soon!

13 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We namen de soep van de dag en een kaneelkoek om de honger te stillen in de namiddag. Lekker soep, extra peper kan je zelf wel toevoegen, met heerlijke geroosterde sneetjes brood. De kaneelkoek is niet zo lekker als de befaamde 'cinnabon', maar toch smaakvol. Populaire zaak. Soms toch prijzig.

Jo B, Owner van Cafe Mono Congo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 februari 2017

Muchas gracias Fiers.

17 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen hier na een lange wandeling en de smoothies waren precies wat we nodig hadden op dat moment. Leuke sfeer, aardige mensen en een mooi uitzicht over de rivier.

Jo B, Owner van Cafe Mono Congo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 augustus 2016

Thanks for the kind words LIeve.

Reizigers die Cafe Mono Congo bekeken, bekeken ook

Dominical, Provincie Puntarenas

In Cafe Mono Congo geweest? Deel je ervaringen!