“Heerlijk hotel”

Keukens: Internationaal
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Reserveringen
17 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gastvrij. In hotel met een hele goede keuken. Ze zijn gespecialiseerd in glutenvrij. Vanuit het restaurant zie je zee en groen. Vanuit onze hotelkamer keken we uit op het zwembad. De kamers hebben Engelennamen. Veel kunst met verbinding naar spiritualiteit. Er zijn hele mooie tochten vanuit het hotel te maken. Aanrader is de boottocht de zee op. Hoogtepunt was de moeder en kalf walvis, die vlak voor onze neus jumpten.
Tip bezoek Costa Rica in het laagseizoen. Het hoogseizoen is van Kerst tm Pasen.

25 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige antiek ingerichte kamer, met zitje doorlopend in tuin met zwembad wat uitkijkt over de zee. Betoverend plekje! Meteen bij aankomst al een toekan gezien.(De apen hoorde je meer, dan je zag.)
De ligbedjes bij het zwembad waren niet allemaal heel.
Vanuit het restaurant kijk je uit over de boomtoppen en daardoor zie je overdag vele vogels. s Avonds oppassen met muggen hier!
Sfeervolle achtergrond muziek in het restaurant met uitgebreid (alles gluten vrij!) ontbijt.
Vriendelijk personeel. Persoonlijk.
Er is een wellness center (hebben we geen tijd voor gehad).
Een walvis en dolfijntoer gemaakt, heel bijzonder. Van hieruit is het populaire parc national Manuel Antonio ook goed te bereiken.

5 augustus 2015 beoordeeld

Het hotel Cuna del Angel beschikt over een prima keuken. Porties zijn op elkaar afgestemd, smaak is heerlijk. de prijzen zijn daar ook naar. Voor een goedkope maaltijd kun je naar Dominical of Uvita.

25 februari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische lokatie , alleen strand niet per auto of lopend acceptabel bereikbaar
Niet geschikt voor jonge kinderen

• Sfeer
21 maart 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk om na 3 weken rondreis op zo'n fantastische plek bij te kunnen komen met een geweldig goede keuken is het hier genieten.

Reizigers die Cuna Del Angel bekeken, bekeken ook

Dominical, Provincie Puntarenas

In Cuna Del Angel geweest? Deel je ervaringen!