“We hebben hier super lekker”
Beoordeling van Kontrastes Xeraco

Kontrastes Xeraco
Geclassificeerd als nr. 1 van 14 Restaurants in Xeraco
2 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier super lekker gegeten. Mooi verzorgde borden, goed bij elkaar passende smaken.
Het personeel was heel vriendelijk en deed enorm zijn best om het ons naar onze zin te maken.
Één klein minpuntje was dat, na een vrij frisse dag, het koud was in het restaurant en dat de deuren toch open bleven, maar dat is hier blijkbaar de gewoonte.

Datum van bezoek: oktober 2020
karsural, Propietario van Kontrastes Xeraco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2020

Muchas gracias por su visita y por su buena opinión sobre nuestro restaurante.

23 juli 2019 beoordeeld

Datum van bezoek: juli 2019
11 oktober 2020 beoordeeld

Datum van bezoek: oktober 2020
karsural, Propietario van Kontrastes Xeraco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 oktober 2020

10 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: augustus 2020
karsural, Propietario van Kontrastes Xeraco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 oktober 2020

10 september 2020 beoordeeld

Datum van bezoek: september 2020
karsural, Propietario van Kontrastes Xeraco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2020

Reizigers die Kontrastes Xeraco bekeken, bekeken ook

Tabernes de Valldigna, provincie Valencia

In Kontrastes Xeraco geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.