Sky Ranch Lodge(Sedona)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 188 per nacht.

Arroyo Pinion Hotel, an Ascend Hotel Collection Member(Sedona)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 156 per nacht.

Besparingsmelding! 30% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 30% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 351 per nacht.

Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 367 per nacht.

Arabella Hotel Sedona(Sedona)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 33% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 33% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 202 per nacht.

Sedona Rouge Hotel and Spa(Sedona)
Besparingsmelding! 30% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 30% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 253 per nacht.

Ridge on Sedona Golf Resort(Sedona)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Best Western Plus Inn of Sedona(Sedona)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 209 per nacht.

Bell Rock Inn(Sedona)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 30% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 30% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 120 per nacht.

2.214 - 2.219 van 2.230 beoordelingen

26 juli 2012 beoordeeld

Kamertip: レッドロックビューというバルコニーのある部屋はやはり良い
  • Verbleef: januari 2012, reisde alleen
4 juni 2012 beoordeeld

Kamertip: 1階であれば広いお庭が楽しめます。誰も前を通らない角部屋をおススメします。 2階以上であれば、広くはありませんが、全室バルコニーがついています。
  • Verbleef: mei 2012, reisde met een partner