13 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 12-03-21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 12-03-21
Trip.com
BESPAAR US$ 18
Official HotelUS$ 454
eDreamsUS$ 454
PricelineUS$ 454
Beoordeeld op 28 augustus 2019

Het hotel bestaat uit drie delen. Een gedeelte met alleen kamers, een gedeelte met kamers en zwembad (in dit gedeelte van het hotel is ook de receptie), en een derde stuk rondom een binnenplaats met groot zwembad, ontbijtruimte en een restaurant dat niet bij het hotel hoort. Als je een kamer boekt, probeer dan een kamer in dit gedeelte te krijgen.
Ik had een kamer met uitzicht geboekt, en dat heb ik ook gekregen: we hadden uitzicht op de bergen en 's avonds was het hotel en het zwembad verlicht met allemaal lampjes - heel mooi! Op de begane grond loop je vanuit je kamer zo de 'courtyard' in. Op de eerste verdieping hebben alle kamers een balkon met een 'hangstoel' en een zitje. Douche was heerlijk, bed sliep zalig, de airco maakte niet al te veel lawaai, en het ontbijt... fantastisch! Bij het zwembad liggen extra handdoeken. Op vrijdag- en zaterdagavond is er live muziek en er zijn diverse tochten die vanuit het hotel georganiseerd worden - ik had de indruk dat dit gratis was, maar dat weet ik niet zeker.
Bij het hotel zit een restaurant dat geen onderdeel is van het hotel: het Elote Cafe. Prijzig maar erg lekker.
Naast het hotel zit een supermarktje waar je prima water, fris, lekkers en wat vers fruit kunt inslaan. Daarnaast zit een winkelcentrumpje met een Irish Pub (Mooney's). Hier kun je een prima pizza, salade, soep of een broodje afhalen (en op de hotelkamer opeten!).Tlaquepaque is op loopafstand (5-10 minuutjes); het centrum van Sedona ook (10-15 minuutjes)

Datum van verblijf: augustus 2019
Arabella Hotel S, Manager van Arabella Hotel Sedona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2019

Dear Hurkske,

Thank you so much for your glowing review. You seem to have hit on everything that makes us so great. We have activities almost every night of the week. We are within walking distance of everything, which makes our location perfect. The rooms are recently remodeled with wonderfully comfortable beds and linens. We hope you get back to see us again soon.

Beoordeeld op 3 april 2019 via mobiele applicatie

Het hotel is echt op een mooie locatie en ziet er schoon uit en de bedden zijn uitstekend. Dichtbij restaurants en winkels. In de avond is het nog mooier en adembenemend. Zou er zo weer terug gaan met mijn vriend.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 14 maart 2019 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel met mooie schone ruime kamer en leuke stijl. Het heeft een centrale ligging, waardoor ik kon lopen naar winkeltjes en restaurants. Ook start er een leuke hiking trail. Ontbijt is prima en hele dag is er koffie en thee beschikbaar. Het verwarmde zwembad en heerlijk bubbelbad maakten mijn verblijf compleet. Ga hier een volgende keer zeker weer naar terug.

Datum van verblijf: maart 2019
Reistype: Reisde alleen
Arabella Hotel S, Manager van Arabella Hotel Sedona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 maart 2019

Hello CarinaNL,

Thank you so much for your glowing review. It is wonderful to hear that you enjoyed many of our amenities as well as the breakfast. Our pools and hot tub do make the cold weather a little more bearable. We can't wait to see you on your return stay.

Beoordeeld op 24 juli 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel in Sedona. Grote kamer met grote badkamer. Prima bedden. Hotel heeft net een nieuwe eigenaar en men is bezig de kamers te renoveren. Onze kamer was reeds gerenoveerd. Hotel heeft 2 zwembaden en een spa. Voldoende parkeerruimte en vele zitmogelijkheden in de tuinen rondom het hotel. In de ochtend serveert men een uitgebreid ontbijt dat heerlijk is.

Datum van verblijf: juli 2018
Arabella Hotel S, Manager van Arabella Hotel Sedona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2018

Bedankt voor je reacties. We hopen dat u ons opnieuw zult bezoeken.

Beoordeeld op 21 juli 2017 via mobiele applicatie

Deftig hotel. Alles zoals een basic hotel hoeft te zijn. Proper, vriendelijk, betaalbaar.
Deftig ontbijt
Super vriendelijke receptie.
Goed bereikbaar. Mooie locatie
Rustige omgeving. Toffe Resto (Hudson) en shops op wandelafstand.

Datum van verblijf: juli 2017
Antwoord van management:Gereageerd op 24 juli 2017

Thanks for the review, Dre. We're glad you enjoyed your stay at our hotel. We offer plenty of amenities to make sure you're comfortable during your trip. Since you enjoyed everything, we hope to see you again soon.

Take care,
Arabella Hotel Sedona, Management