Beoordeeld op 15 augustus 2017

Kamer niet heel groot met 2x 2-persoons goede bedden. Badkamer niet groot maar voorzien van alle gemakken. Balkon op zwembad/bergzijde dus mooi uitzicht. Wij zaten op 1e verdieping. Klein maar prima zwembadje. Ontbijt was eenvoudig maar wel goed (vers fruit, yoghurt, muesli, brood, koffie etc.).

Datum van verblijf: juli 2017
OrchardsManager, General Manager van The Orchards Inn of Sedona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 mei 2018

Thank you for the time to provide us with feedback regarding your recent visit. We are happy to see that you enjoyed your time with us. We look forward to seeing you again in the near future.

Beoordeeld op 7 augustus 2016 via mobiele applicatie

Wij hadden een Red Rock King kamer. Ruime kamer, goed bed en prachtig uitzicht vanaf je balkon op de rotsen.
Wij zijn gaan eten bij de Mexicaan met de kortingsbon die je krijgt in het hotel. Leuk terras om mensen te (be)kijken.
De weg vanaf Flagstaff naar Sedona is geweldig met veel haarspeldbochten.
Ontbijt viel wat tegen, geen eiergerechten of andere warme producten. Je kunt wel zelf een wafel maken.

Datum van verblijf: juli 2016
OrchardsManager, General Manager van The Orchards Inn of Sedona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2016

Our location is superb, quick access to many experiences Sedona has to offer. 89A North to Flagstaff is such an amazing drive. Great to hear you enjoyed your stay at Orchards Inn while visiting Sedona. Thanks for sharing!

Beoordeeld op 21 mei 2015

Formaat kamer is prima, maar outdated, metalen lockerdeur als kastdeur.
Badkamer zeer ruim, maar geen speciale plek om toilettassen op te kunnen zetten, behalve op de grond.
Geen open haard.
Was paar jaar geleden veel beter (onder andere naam).

Kamertip: geen idee, wij komen hier niet terug.
Datum van verblijf: april 2015
Beoordeeld op 5 oktober 2012

Hier een nacht verbleven, maar dat had wel langer mogen zijn. We hadden een fijne kamer met balkon, riante bedden (!), een mooi uitzicht en het personeel is vriendelijk. Uitzicht vanuit het bubbelbad is ook adembenemend. Een aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2012
Beoordeeld op 31 oktober 2011

We verbleven 2 nachten in Sedona, in The Orchards Inn of Sedona. Aangekomen in Sedona was het even moeilijk om het hotel te vinden omdat de ingang nogal verborgen ligt achter de weg. Wat een hotel! Dit is één van de mooiste kamers waar we ooit verbleven! Heel proper en met alle comfort. En wat een uitzicht! Echt een aanrader. Hier komen we zeker terug!

Datum van verblijf: oktober 2011