Beoordeeld op 1 oktober 2017

De kamer was perfect in orde.
Van het baliepersoneel kregen we alle hulp en info aangaande wat er te doen was in de omgeving. We vonden dit echt zeer aangenaam. De hotelservice met busje naar het dorp vonden wij echt fijn.
Het ontbijt 'smorgens was eenvoudig maar goed.

Kamertip: De kamers boven hebben een fijn terras voor de deur.
Datum van verblijf: september 2017
895jennifer, Guest Relations Manager van Best Western Plus Inn of Sedona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2017

Thank you for rating your stay with us. I am happy you found our hotel pleasant and had a chance to enjoy our amenities. I hope you will be able to return soon for a longer visit.

Beoordeeld op 26 september 2017

Vorige week wederom hier overnacht. We hadden een kamer aan het terras met uitzicht op de schitterende rode bergen. 's-Avonds heerlijk bij de tafel openhaard gezeten, die was er 2 jaar geleden nog niet. 's-Morgens heerlijk ontbeten, volop keus en zeer goed geholpen door de mevrouw aan de receptie. Zij had interessante tips om in de omgeving te bezichtigen. Als we de volgende keer weer in Sedona zijn gaan we zeker hier weer naar toe.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
895jennifer, Guest Relations Manager van Best Western Plus Inn of Sedona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 september 2017

Ik ben zo blij dat je het uitzicht van ons hotel genoten en dat ons personeel gastvrij was. Bedankt voor uw gasten, we hopen u snel weer te zien!

Amanda

Beoordeeld op 10 augustus 2017 via mobiele applicatie

Netjes hotel met fabelachtig uitzicht over de bergen. Vriendelijk geholpen bij de lobby, 's morgens een eenvoudig maar goed ontbijt. Omgeving is bijzonder mooi, kortom het is ons goed bevallen, zeker de moeite waard om bij doorreis hier 2 of 3 volle dagen te vertoeven.

Datum van verblijf: augustus 2017
895jennifer, Guest Relations Manager van Best Western Plus Inn of Sedona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2017

Bedankt voor uw vriendelijke complimenten voor ons hotel en personeel! Ik ben zo blij dat je van je tijd genoten bent, kom snel terug!

Amanda

Beoordeeld op 5 augustus 2017

Fijn hotel met lekker zwembad en prachtig uitzicht vanaf groot balkon op omgeving met bergen.
Hotelservice met busje naar dorp. Fijne restaurants, zowel trendy als oud Amerikaans. En pink jeep tour gemaakt, super.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
895jennifer, Guest Service Representative van Best Western Plus Inn of Sedona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2017

Bedankt voor uw vriendelijke beoordeling. Ik ben blij dat je een goede tijd in Sedona had gehad. We zijn blij dat u in staat was om gebruik te maken van onze shuttle.

Beoordeeld op 9 november 2016

Dit hotel ligt een beetje buiten het leuke centrum van Sedona maar heeft een prachtig uitzicht en buitenterras met lekkere loungebanken. Kamers zelf zijn vrij klein maar wel OK. Ook aardig plonszwembadje erbij.

Datum van verblijf: juli 2016
Antwoord van management:Gereageerd op 11 november 2016

Dank u voor de tijd neemt om uw ervaringen met ons te delen. Ik ben blij te horen dat u genoten van uw verblijf, evenals de schoonheid van Sedona. Kom ons zien binnenkort weer!

Amanda Baker