“Super resto als je Ecuadoriaans even beu bent”
Beoordeling van Amarelo Restaurant

Amarelo Restaurant
Geclassificeerd als nr. 18 van 170 Restaurants in Banos
Keukens: Mediterraan
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
25 augustus 2018 beoordeeld

Wij hebben enkel lovende woorden voor Amarelo: goede ligging, mooi gepresenteerd en zalig eten, gezellig (een zeldzaamheid in Ecuador), vlotte bediening, lekkere drankjes, ... Ben je Ecuadoriaans even beu en heb je zin in wat anders? Dit is waar je moet zijn! (aan een kleine meerprijs, maar die was het voor ons zeker waard)

Datum van bezoek: augustus 2018

2 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening, een uitgebreide kaart met de nodige originele opties, een frisse inrichting op een van de mooiste locaties in down town Banos en zowaar flessen witte wijn op voorraad wat niet overal in Banos het geval blijkt te zijn. Zeker de moeite van een bezoekje waard.

Datum van bezoek: augustus 2018
1 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van ons hostel hier gegeten. Restaurant ziet er zowel aan de buitenkant als aan de binnenkant er leuk uit. Om te beginnen kregen we een soort van amuse. Daarna de nacho’s die erg lekker waren. Uiteindelijk ons hoofdgerecht en dat was een risotto van paddenstoelen. De risotto was nog niet helemaal gaar en had iets langer gemoeten. Zeker de moeite waard om een keer te gaan eten.

Datum van bezoek: juli 2018
10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op 9 mei tijdens onze rondreis door Ecuador een bezoek aan dit restaurant gebracht. We waren met 4 personen. Het voorgerecht voor 2 personen werd gebracht en de andere 2 personen moesten nog 10 minuten wachten op hun voorgerecht. Dit gold ook voor het hoofdgerecht. Het hoofdgerecht voor de 4e persoon werd gebracht toen de andere personen al klaar waren met eten. De prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. Het eten is erg smaakvol. De service en logistiek laten te wensen over.

Datum van bezoek: mei 2018
23 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze rondreis heerlijk gegeten bij Amarelo, zowel diner als lunch is een aanrader! Bediening tijdens diner duurde vrij lang, omdat het restaurant vol zat. De kwaliteit van het eten leed er niet onder.

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die Amarelo Restaurant bekeken, bekeken ook

Banos, Tungurahua Province

In Amarelo Restaurant geweest? Deel je ervaringen!