“Rode krab van prima kwaliteit”
Beoordeling van El Viejo Marino

El Viejo Marino
Geclassificeerd als nr. 10 van 169 Restaurants in Ushuaia
26 februari 2018 beoordeeld

We bestelden rode krab voor 2 personen en men haalde die direct uit het aquarium, verder kan niet. Hij smaakte prima, maar het is wel een gedoe om het vlees eruit te halen. Geen wifi. Prijs heel schappelijk.

31 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden een reservering gemaakt , toen we arriveerden melden ze dat ze geen reserveringen deden !! ?? De smaak van de crab ging geheel onder in de overmatige saus . De heek was niet vers. De wijn onder gemiddelde. Prijs kwaliteit totaal niet in overeenstemming Jammer

23 januari 2018 beoordeeld

Dit restaurant is een must als je in Ushuaia bent ! Eenvoudig interieur, top kwaliteit eten aan héél eerlijke prijs ! Zeker reserveren op voorhand want iedereen wil hier zijn !

4 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je van plan bent om een Kingscrab te eten moet je wel hier zijn . Het is een geweldige belevenis om zo’n crab hier te verorberen . Ze zijn super vers !

Qua inrichting kan het nog wel iets gezelliger . Het restaurant is volgens mij altijd vol dus kom optijd je krijgt een bonnetje en dan heb je de kans als je een ommetje hebt gemaakt van een half uur een tafel

27 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je in Ushuaia bent is een bezoek aan dit restaurant toch wel een must. Bestel de King Krab. Je mag hem uitzoeken uit het aquarium voordat ie de pan in gaat. Je krijgt een schaar erbij. Vriendelijk personeel, ze leggen ook uit hoe je de krab het beste kan eten. De huiswijn was wel wat minder.

Reizigers die El Viejo Marino bekeken, bekeken ook

Ushuaia, Province of Tierra del Fuego

In El Viejo Marino geweest? Deel je ervaringen!