Vandaag geopend: 08:00 - 18:00

vanaf US$ 32,30
vanaf US$ 105,00
vanaf US$ 142,06
Beoordeeld op 17 februari 2018

Dit is gewoon een onbeschrijflijke ervaring, die je niet mag missen op je reis naar Argentinië. Je kunt via verschillende trails prachtige panorama's in je opnemen. Dit is één brok wilde natuur. Je krijgt langs de verschillende looproute zelfs te maken met wilde beesten, zoals apen.

Datum van activiteit: februari 2018
Beoordeeld op 15 augustus 2017 via mobiele applicatie

Wij zijn echte natuurfans, ook zeker van watervallen.. veel gezien in Amerika, Australië, Nieuw-Zeeland maar deze watervallen staan echt op nummer 1!!
Wat mega mooi!! Kan heel veel woorden opschrijven maar je moet het zelf gaan zien..
Beide kanten gezien, Argentinië en Brazilië.
Argentinië zit je meer in en op de watervallen wat wij persoonlijk mooie vonden. Juweeltje tot het laatst bewaard: Del Diablo. Big WoW!!
En Brazilië geeft meer de scenic view wat ook heel mooi is!
Zeker gaan zien, krijg je nul spijt van en een hele mooie herinnering die je niet vergeten zal!

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeeld op 31 juli 2017

De Argentijnse kant was absoluut een van de hoogtepunten van de reis. Via de eerste trein kom je op een plek waar je wandelroutes kan nemen. Wij gingen meteen door via een volgende trein naar de 'Duivelskeel'. Je staat boven de grootste watervallen van de Iguazu. Niet normaal spectaculair. Het is er wel heel druk en je wordt een beetje nat, maar dit moet je gedaan hebben! Daarna zijn we weer teruggegaan naar waar de wandelingen starten en ook die zijn erg de moeite waard. Onderweg zul je zeker neusberen en kapucijnapen tegenkomen! De wandelingen zijn niet al te lang (beiden zo'n 1500m), maar wel erg de moeite waard. Het is er ook minder druk dan bij de 'Duivelskeel'. Al met al is het wel een dagvullend programma. Als je alleen 1 kant van de watervallen kan zien in verband met de tijd is de Argentijnse meer de moeite waard dan de Braziliaanse.

Datum van activiteit: juli 2017
Beoordeeld op 27 juli 2017

Meer dan de moeite waard om te doen. De kant van Argentinië laat je van dichtbij kennismaken met de watervallen. Je kunt verschillende trails ( upper en lower trail en natuurlijk naar devil's gorge) doen, neem vooral genoeg tijd want het kan erg druk zijn. Dat vonden wij ook wel een nadeel de enorme drukte. Het treintje is een beetje duf, je kunt ook lopen zo voorkom je lange wachttijden. Komende jaar gaan de Argentijnen het aantal bezoekers beperken. Wat je echt MOET doen is de tocht met de speedboot naar het hart van de watervallen, een waar hoogtepunt!!!. Had dit niet willen missen, maakte het bezoek helemaal af ( zorg wel voor droge kleren want je wordt tot op je ondergoed nat). De Braziliaanse kant zeker niet overslaan want je echt een volledig ander perspectief. Je ziet de falls in volle glorie.
Tip Braziliaanse kant is makkelijk zelf te doen. Argentijnse kant hebben wij toch kleinschalig georganiseerd gedaan om een hoop gedoe aan de grens te voorkomen. En laat je aan het vliegveld niet meteen een tour aansmeren de prijzen variëren enorm. We waren in het hotel toch 70 euro goedkoper uit.

Datum van activiteit: juli 2017
Beoordeeld op 31 december 2016 via mobiele applicatie

De watervallen van Iguazu zijn een echte 'must see', wij hebben er twee dagen doorgebracht en alle wandelingen gemaakt die in het park waren uitgezet. Er zijn zoveel watervallen te zien, sommige van bovenaf en van onderaf, sommige bescheiden en andere watervallen die met enorm geweld naar beneden storten. Zeer spectaculair. Zo ook de boottocht die je kunt maken, waarbij je bijna in de waterval vaart (en dus doornat wordt), beetje een erg toeristische attractie (de boottocht) maar toch leuk om gedaan te hebben.

Datum van activiteit: november 2016