“Een mega-ervaring”

US$ 32,30*
Vanaf
Volledige dagtour naar Iguazu Falls
Geclassificeerd als nr. 1 van 7 dingen om te doen in Iguazu National Park
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
4 april 2018 beoordeeld

Wat een mega-ervaring: 75 watervallen, ruim 2 km breed. Overdonderd door waterend geweld, gruwelijk geraas en stortende watervallen. Met een brede glimlach liepen we alle drie de trails in het park. Dit moet je gewoon zien!

17 februari 2018 beoordeeld

Dit is gewoon een onbeschrijflijke ervaring, die je niet mag missen op je reis naar Argentinië. Je kunt via verschillende trails prachtige panorama's in je opnemen. Dit is één brok wilde natuur. Je krijgt langs de verschillende looproute zelfs te maken met wilde beesten, zoals apen.

15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn echte natuurfans, ook zeker van watervallen.. veel gezien in Amerika, Australië, Nieuw-Zeeland maar deze watervallen staan echt op nummer 1!!
Wat mega mooi!! Kan heel veel woorden opschrijven maar je moet het zelf gaan zien..
Beide kanten gezien, Argentinië en Brazilië.
Argentinië zit je meer in en op de watervallen wat wij persoonlijk mooie vonden. Juweeltje tot het laatst bewaard: Del Diablo. Big WoW!!
En Brazilië geeft meer de scenic view wat ook heel mooi is!
Zeker gaan zien, krijg je nul spijt van en een hele mooie herinnering die je niet vergeten zal!

31 juli 2017 beoordeeld

De Argentijnse kant was absoluut een van de hoogtepunten van de reis. Via de eerste trein kom je op een plek waar je wandelroutes kan nemen. Wij gingen meteen door via een volgende trein naar de 'Duivelskeel'. Je staat boven de grootste watervallen van de Iguazu. Niet normaal spectaculair. Het is er wel heel druk en je wordt een beetje nat, maar dit moet je gedaan hebben! Daarna zijn we weer teruggegaan naar waar de wandelingen starten en ook die zijn erg de moeite waard. Onderweg zul je zeker neusberen en kapucijnapen tegenkomen! De wandelingen zijn niet al te lang (beiden zo'n 1500m), maar wel erg de moeite waard. Het is er ook minder druk dan bij de 'Duivelskeel'. Al met al is het wel een dagvullend programma. Als je alleen 1 kant van de watervallen kan zien in verband met de tijd is de Argentijnse meer de moeite waard dan de Braziliaanse.

Bekijk meer beoordelingen
27 juli 2017 beoordeeld

Meer dan de moeite waard om te doen. De kant van Argentinië laat je van dichtbij kennismaken met de watervallen. Je kunt verschillende trails ( upper en lower trail en natuurlijk naar devil's gorge) doen, neem vooral genoeg tijd want het kan erg druk zijn. Dat vonden wij ook wel een nadeel de enorme drukte. Het treintje is een beetje duf, je kunt ook lopen zo voorkom je lange wachttijden. Komende jaar gaan de Argentijnen het aantal bezoekers beperken. Wat je echt MOET doen is de tocht met de speedboot naar het hart van de watervallen, een waar hoogtepunt!!!. Had dit niet willen missen, maakte het bezoek helemaal af ( zorg wel voor droge kleren want je wordt tot op je ondergoed nat). De Braziliaanse kant zeker niet overslaan want je echt een volledig ander perspectief. Je ziet de falls in volle glorie.
Tip Braziliaanse kant is makkelijk zelf te doen. Argentijnse kant hebben wij toch kleinschalig georganiseerd gedaan om een hoop gedoe aan de grens te voorkomen. En laat je aan het vliegveld niet meteen een tour aansmeren de prijzen variëren enorm. We waren in het hotel toch 70 euro goedkoper uit.

Reizigers die Cataratas del Iguazú bekeken, bekeken ook

Puerto Iguazu, provincie Misiones

Puerto Iguazu, provincie Misiones
Iguazu National Park, provincie Misiones

In Cataratas del Iguazú geweest? Deel je ervaringen!