“Super restaurant !”

Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Palermo
13 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten, zeer vriendelijk personeel, service was top, echt een aanrader! Héél veel vlees!

20 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst stond er een rij voor de deur. Wij wilden reserveren voor een dag later. Dat kon wel, maar als we 20 minuten zouden wachten zouden we ook aan de beurt zijn. Na 7 minuten konden we echter al aan tafel. De ober vroeg of we water met of zonder gas wilden. De manier hoe dit gevraagd wordt lijkt het alsof dat van het huis is. Daarnaast ook nog 2 andere dranken besteld. Er werden ook gelijk allerlei appetizers op tafel gezet zonder dat we die besteld hadden. Ook van het huis zo leek het. De bestelling werd opgenomen en na 10 minuten kregen we ons gerecht. Dat smaakte echt heerlijk, maar zoals in bijna ieder Argentijns restaurant erg veel vlees.
De bediening werkt erg gestresst, en daardoor heb je wel het gevoel dat je snel alles op moet eten zodat ze het tafeltje nog een keer kunnen vullen.
Zeker niet het goedkoopste restaurant. Prijzen zijn hier boven gemiddeld. 1x geweest, het was leuk en lekker. Maar geef ons maar een rustiger romantischer plekje.

Oh ja, alles wat gratis leek, staat achteraf gewoon op de rekening!!!

29 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Alle soorten vlees van het rund staan hier op de kaart in enorme porties (400-600 gram). Enkele gerechten kun je ook in halve portie bestellen, dan heb je nog veel. Het vlees was heel goed.
Vooraf krijg je brood en olijven, en bij het vlees allerlei kleine hapjes, dus het is niet nodig om bijgerechten te bestellen. Wijn ( wij dronken malbec uit mendoza) was heerlijk en redelijk geprijsd.
Voor 8 uur is het happy hour, en krijg je 40% korting!

3 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een tent. Volledig ingericht op de carnivoor! Je hoeft geen voorafjes te bestellen want de porties zijn enorm. Wel beide bife de lomo terug gestuurd want ze waren beiden te doorbakken. Maar geen enkel probleem, meteen lach kregen we 2x800 gram opnieuw en nu topgebakken. Malbec malbec rodewijn was top voor uitstekende prijs. Kortom echten aanrader .

25 mei 2016 beoordeeld

De steaks hier zijn heerlijk! Ook de bediening is vriendelijke en alle hapjes en voorafjes zijn erg smakelijk. Zeker een aanrader bij je bezoek aan Buenos Aires

Reizigers die La Cabrera Sur bekeken, bekeken ook

Buenos Aires, Capital Federal District

In La Cabrera Sur geweest? Deel je ervaringen!