“Heerlijke burgers en leuke sfeer!”
Beoordeling van The Burger Joint

The Burger Joint
Geclassificeerd als nr. 51 van 5.702 Restaurants in Buenos Aires
Keukens: Amerikaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt
Wijk: Palermo
19 oktober 2017 beoordeeld

Ik vind deze plek een echte aanrader! het ziet er super vet uit van binnen en de burgers zijn heerlijk! Je hebt de combideal voor 200 pesos, een burger, friet en bier. Ook nog eens niet duur dus! Als je in Buenos Aires bent zeker een kijkje wagen!

11 juli 2017 beoordeeld

Een jongerenhol , donker en veel lawaai maar de hamburgers zijn van goede kwaliteit.
Goed alternatief voor een fastfoodketen maar dan kwaliteit

16 november 2016 beoordeeld

Eigenlijk is het een lokale tent. Maar omdat het zo goed is, vind je er ook veel Argentijnen terug. Wel leuk om de mix te zien. Ook de plek waar gaan reggaeton wordt gedraaid!

Het eten is heerlijk. Je bestelt eigenlijk gewoon ouderwets bij de bar. Een beetje een snackbar gevoel en dan zoek je gewoon een plekje. Het eten wat je krijgt is heel lekker. Dus schroom niet om is een bezoekje te nemen!

10 februari 2015 beoordeeld

Ja je bent in Argentinië en dus voelt het misschien een beetje vreemd om een "simpele" hamburger te eten. Maar de hamburgers van Burger Joint MOET je hebben geprobeerd. Alles aan deze casual toko is goed. De memorabilia (van Breaking Bad tot The Big Lebowski) boven de toonbank, Seinfeld op een tv-schermpje en muren vol met teksten van tevreden gasten. Je hebt keuze uit 6 burgers met frietjes. De Mexicaanse burger is de absolute aanrader als je van pittig houdt. Deze bestel je natuurlijk in combinatie met een biertje, dat scheelt je weer een paar peso's. Wij moeten nog terug voor de Jamaicaanse, de Amerikaanse en de vegetarische burger. En dat gaan we dan ook zeker doen.

• Sfeer
16 oktober 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Aantal keer gegeten in dit cafeetje dat we al snel hadden omgedoopt tot 'the burger place'. Vooral degene met blauwe kaas en champignons was een topper. Er zijn geen vegetarische burgers, maar mijn vegetarische vriendinnetje vond bovenstaande ook heerlijk zonder vlees. Ook leuk dat je op de muur kunt stiften.

Reizigers die The Burger Joint bekeken, bekeken ook

Buenos Aires, Capital Federal District

In The Burger Joint geweest? Deel je ervaringen!