Museo Nacional de Bellas Artes

Manieren om Museo Nacional de Bellas Artes te ontdekken
vanaf US$ 35,00
Meer info
Beoordeeld op 1 november 2016 via mobiele applicatie

In dit museum vind je vooral kunst uit de 19e en 20e eeuw, uit argentinie en europa. De collectie is zeer gevarieerd en van heel goed niveau: enkele hollandse meesters ( o.a. Een Rembrandt) en impressionisten naast bekende argentijnse schilders als berni, xul solar( en vele andere ).
Zeer de moeite waard en ook nog gratis.

Datum van activiteit: november 2016
Beoordeeld op 8 mei 2016

Museum met een aardige collectie voornamelijk schilderijen, maar ook enkele sculpturen. Voor mij een verrassend grote collectie europese werken maar zeker de argentijnse bijdrage is groot. Museum is gratis toegankelijk en de collectie is ruim en overzichtelijk van opzet.

Datum van activiteit: april 2016
Beoordeeld op 20 maart 2016 via mobiele applicatie

Het museum heeft een variërend aanbod: schilderkunst vanuit Europa en Zuid-Amerika en in verschillende stromingen.

Datum van activiteit: maart 2016
Beoordeeld op 23 februari 2016

Als je meer tijd hebt in Buenos Aires is het zeker de moeite om dit museum te doen. Het heeft een vrij uitgebreide collectie met meerdere stijlstromen en is bovendien gratis!

Datum van activiteit: januari 2016
Beoordeeld op 7 januari 2016

Mooi gebouw met een reusachtige hal waarrond diverse kamers met kunstwerken. Beperkte maar gevarieerde collectie. Wij zijn geen kunstkenners maar we hebben ons hier toch een uurtje kunnen amuseren.

Datum van activiteit: december 2015