“Grote en gevarieerde collectie schilderkunst”

Museo Nacional de Bellas Artes
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 70,00*
Vanaf
Wandeltocht door de wijk Recoleta in Buenos Aires
Geclassificeerd als nr. 8 van 806 dingen om te doen in Buenos Aires
Type: Kunstmusea, Musea
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
1 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In dit museum vind je vooral kunst uit de 19e en 20e eeuw, uit argentinie en europa. De collectie is zeer gevarieerd en van heel goed niveau: enkele hollandse meesters ( o.a. Een Rembrandt) en impressionisten naast bekende argentijnse schilders als berni, xul solar( en vele andere ).
Zeer de moeite waard en ook nog gratis.

8 mei 2016 beoordeeld

Museum met een aardige collectie voornamelijk schilderijen, maar ook enkele sculpturen. Voor mij een verrassend grote collectie europese werken maar zeker de argentijnse bijdrage is groot. Museum is gratis toegankelijk en de collectie is ruim en overzichtelijk van opzet.

20 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het museum heeft een variërend aanbod: schilderkunst vanuit Europa en Zuid-Amerika en in verschillende stromingen.

23 februari 2016 beoordeeld

Als je meer tijd hebt in Buenos Aires is het zeker de moeite om dit museum te doen. Het heeft een vrij uitgebreide collectie met meerdere stijlstromen en is bovendien gratis!

Bekijk meer beoordelingen
7 januari 2016 beoordeeld

Mooi gebouw met een reusachtige hal waarrond diverse kamers met kunstwerken. Beperkte maar gevarieerde collectie. Wij zijn geen kunstkenners maar we hebben ons hier toch een uurtje kunnen amuseren.

Reizigers die Museo Nacional de Bellas Artes bekeken, bekeken ook

Buenos Aires, Capital Federal District

In Museo Nacional de Bellas Artes geweest? Deel je ervaringen!