“Leuk om te zien”

Vanaf
Transfers in out with Buenos Aires City Tour
Geclassificeerd als nr. 17 van 818 dingen om te doen in Buenos Aires
Type: Kunstmusea, Musea
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
8 mei 2016 beoordeeld

Museum met een aardige collectie voornamelijk schilderijen, maar ook enkele sculpturen. Voor mij een verrassend grote collectie europese werken maar zeker de argentijnse bijdrage is groot. Museum is gratis toegankelijk en de collectie is ruim en overzichtelijk van opzet.

20 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het museum heeft een variërend aanbod: schilderkunst vanuit Europa en Zuid-Amerika en in verschillende stromingen.

23 februari 2016 beoordeeld

Als je meer tijd hebt in Buenos Aires is het zeker de moeite om dit museum te doen. Het heeft een vrij uitgebreide collectie met meerdere stijlstromen en is bovendien gratis!

7 januari 2016 beoordeeld

Mooi gebouw met een reusachtige hal waarrond diverse kamers met kunstwerken. Beperkte maar gevarieerde collectie. Wij zijn geen kunstkenners maar we hebben ons hier toch een uurtje kunnen amuseren.

Bekijk meer beoordelingen
31 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het museum is voor iedereen gratis toegankelijk. Let wel even goed op op welke dagen het open is (volgens mij op maandag gesloten). Leuk om werken uit Europa te zien hangen!

Reizigers die Museo Nacional de Bellas Artes bekeken, bekeken ook

Buenos Aires, Capital Federal District

In Museo Nacional de Bellas Artes geweest? Deel je ervaringen!