“Mooi museum met een uitgebreide collectie”

Museo Nacional de Bellas Artes
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 80,00*
Vanaf
Transfers in out with Buenos Aires City Tour
Geclassificeerd als nr. 16 van 823 dingen om te doen in Buenos Aires
Type: Kunstmusea, Musea
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
23 februari 2016 beoordeeld

Als je meer tijd hebt in Buenos Aires is het zeker de moeite om dit museum te doen. Het heeft een vrij uitgebreide collectie met meerdere stijlstromen en is bovendien gratis!

7 januari 2016 beoordeeld

Mooi gebouw met een reusachtige hal waarrond diverse kamers met kunstwerken. Beperkte maar gevarieerde collectie. Wij zijn geen kunstkenners maar we hebben ons hier toch een uurtje kunnen amuseren.

31 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het museum is voor iedereen gratis toegankelijk. Let wel even goed op op welke dagen het open is (volgens mij op maandag gesloten). Leuk om werken uit Europa te zien hangen!

29 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet een heel spectaculair museum er zijn in de wereld veel musea met betere collecties. Het is gratis dus even rondkijken kan altijd.

Bekijk meer beoordelingen
19 december 2015 beoordeeld

Dit is geweldig. De schilderijen hier zijn uniek. Hier kan je binnenkomen gratis en je kinderen meenemen. Een leuk dagje uit bij slecht weer.

Reizigers die Museo Nacional de Bellas Artes bekeken, bekeken ook

Buenos Aires, Capital Federal District
Buenos Aires, Capital Federal District

In Museo Nacional de Bellas Artes geweest? Deel je ervaringen!